اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در توزیع نیروهای متخصص

دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان رتبه سوم کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از کسب رتبه سوم این دانشگاه در زمینه توزیع نیروهای متخصص در سال‌جاری در سطح کشور خبر داد.

دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان رتبه سوم کشور را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان، سیاوش بیرانوند گفت: براساس جدول رتبه‌بندی عملکرد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور، دانشگاه علوم‌پزشکی استان لرستان با کسب 625 امتیاز موفق شد، در رتبه سوم این رتبه‌بندی قرار گیرد.
وی این موفقیت را حاصل جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی‌های موثر این معاونت با دفتر توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت دانست و اظهار داشت: تکمیل به‌موقع و به‌روزرسانی بانک موجودی نیروهای متخصص در سایت پویا سامانه و تکمیل فرم‌های اعلام نیاز به نیروهای تخصصی در موعد مقرر با رعایت نکات فنی از ملاک‌های اصلی این انتخاب است. 
بیرانوند تصریح کرد: دانشگاه با جذب 58 پزشک متخصص در استان که در تاریخ دانشگاه بی‌سابقه بوده تحول خوبی در زمینه ارائه خدمات تخصصی به مردم لرستان به‌وجود آورده است.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول