اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ قم خبر داد

ارائه آموزش پینگ‌پنگ به دانش‌آموزان قمی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: کار استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته ورزشی پینگ‌پنگ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت است و در این زمینه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان اقدام خواهیم کرد.

ارائه آموزش پینگ‌پنگ به دانش‌آموزان قمی
آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ما در حال حاضر طرح اجرای آموزش پینگ‌پنگ در مدارس ابتدایی را در اولویت قرار داده‌ایم و این کار با هماهنگی هیئت پینگ‌پنگ استان و توسط مربیان مجرب و کارآزموده که زیر نظر خود هیئت فعالیت می‌کنند اجرا می‌شود.
وی هدف از اجرای این طرح را استعدادیابی عنوان کرد و گفت: ما در واقع قصد داریم بچه‌ها را از سنین کم با ورزش پینگ‌پنگ آشنا کرده و استعدادهای آنها را در این زمینه شکوفا کنیم.
نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ قم اضافه کرد: در حال حاضر برای پنج مدرسه مربی تعیین کردیم که کار را برای آموزش هر چه بهتر به این دانش‌آموزان آغاز کرده‌اند و امکانات کامل از جمله میز پینگ پنگ، راکت و توپ نیز در اختیار آنها قرار داده‌ایم تا این آموزش با شرایط خوب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی بیان کرد: می‌خواهیم این دانش‌آموزان به طور جدی زیر نظر مربیان مجرب آموزش ببینند که اگر خواستیم برای سال‌های آینده در هر رده سنی تیم تشکیل دهیم و به مسابقات اعزام کنیم، بازیکنان ما از هر نظر آماده باشند.
مهدوی ادامه داد: بعد از پایان دوره آموزش و اتمام سال تحصیلی، در فصل تابستان یک مدرسه اختصاصی پینگ‌پنگ را افتتاح خواهیم کرد و از میان دانش‌آموزانی که در دوره‌های آموزشی شرکت‌ کرده‌اند بهترین‌ها را انتخاب کرده و آنها را زیر نظر مربیان به صورت حرفه‌ای تربیت می‌کنیم.
وی یادآور شد: ما یک دوره آموزش نیز برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار کردیم که در این دوره با مشکلاتی مواجه بودیم که از جمله این مشکلات همکاری نکردن خانواده‌ها با مربیان و عدم هماهنگی مدیران مدارس بود.
نایب رئیس هیئت پینگ‌پنگ قم ادامه داد: تصمیم داشتیم مهر ماه امسال و همچنین در طول سال تحصیلی چند دوره مسابقات برگزار کنیم که متأسفانه به دلیل ناهماهنگی خانواده‌های دانش‌آموزان و عدم قبول مدیران مدارس موفق به انجام این مهم نشدیم.
مهدوی ضرورت ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌ها نسبت به مقوله ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزشکاران زیر پوشش هیئت بیمه یک ساله هستند و هر کسی که وارد این رشته می‌شود از همان ابتدا بیمه شده و خوشبختانه درحال حاضر هیچ ورزشکار بیمه نشده‌ای نداریم.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول