اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

اساس انتخابات مجلس حضور حداکثری مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: اساس انتخابات مجلس نهم پیرو منویات رهبری باید حضور حداکثری مردم در این عرصه باشد.

اساس انتخابات مجلس حضور حداکثری مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست با ائمه جمعه‌، روحانیون و مدیران آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به نقش اثرگذار جامعه روحانیت اظهار داشت: این گروه از جامعه به خاطر شأنی که داشته تأثیر بسزایی را برای ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو دارد.
وی برگزاری 29 انتخابات گذشته را در کشور برشمرد و افزود:‌ همواره با پشتیبانی‌ها و رهنمودهای روحانیون، مردم استقبال پرشوری را از انتخابات داشته‌اند که باید این حضور در انتخابات 12 اسفند نیز تکرار شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به فعالیت تمام حوزه های نظارتی برای برگزاری انتخابات مجلس در این استان اشاره کرد و گفت:‌ هم‌اکنون این استان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم آماده بوده و تمام ساز و کارهای اجرایی انتخابات در خراسان شمالی فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات مهم‌ترین رکن برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی است.
شفقت تصریح کرد:‌ حضور چشمگیر مردم در انتخابات علاوه بر آنکه توانمندی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا رقم خواهد زد، حمایت مردم را از دستاوردهای نظام اسلامی به اثبات می‌رساند.
وی با اشاره به اینکه وظیفه همه روحانیون و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی که دغدغه دین، نظام را داشته حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار داشت: البته به طور میانگین مردم خراسان شمالی حضور چشمگیری را در این عرصه‌ها داشته که حاکی از ولایتمداری و ارزش مدار بودن مردم است.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی با دارا بودن چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی مشترک با قوچان از خراسان رضوی مجموعاً 38 داوطلب در انتخابات پیش رو شرکت کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد تا با حضور حداکثری مردم در این انتخابات افتخاری دیگر بر افتخارات نظام افزوده شود.
وی از ائمه جمعه استان خواست تا از هم اکنون ساز و کار لازم را برای ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات 12 اسفند فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم آینده نظام اسلامی به خوبی رقم بخورد باید از طریق حوزه‌های علمیه و روحانیت و تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی انجام شود، گفت: برای دستیابی به چنین هدفی باید از تمام ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.
وی با اشاره به حمایت‌های دولت برای توسعه حوزه‌های علمیه و بخش فرهنگی اظهار داشت: سفرهای استانی دولت موجب تقویت و توسعه زیرساخت‌های این بخش شده و باید این کمک‌ها تداوم یابد.
انتهای پیام/خ۲۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول