اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرداری قم

نشست معاونان عمرانی شهرداری‌ کلانشهرهای کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: نشست سالانه معاونان فنی و عمرانی شهرداری کلانشهرهای کشور که هجدهمین دوره خود را می‌گذراند به میزبانی شهرداری قم در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شد.

نشست معاونان عمرانی شهرداری‌ کلانشهرهای کشور آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ نشست سالانه معاونان فنی ‌و عمرانی کلان‌شهرهای کشور که به منظور تبادل موفقیت شهرداری کلانشهرها در اجرای پروژه‌های بزرگ به صورت چرخشی در کشور برگزار می‌شود در هجدهمین نشست خود به مدت دو روز مهمان شهرداری قم هستند.
هجدهمین نشست معاونان فنی ‌و عمرانی شهرداری از صبح روز 17 دی ماه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.
در این نشست مسائل گوناگونی در ارتباط با چگونگی موفقیت در مدیریت شهری و راه‌های تسریع در انجام پرو‍ژه‌ها مورد بحث، بررسی و تبادل نظر کارشناسی و مدیریتی قرار می‌گیرد.
برای آشنایی بیشتر معاونین فنی ‌و عمرانی کلانشهرها با پروژه‌های عمرانی شهر قم گزارشی در ارتباط با پروژه‌های در حال احداث،‌ افتتاح پروژه‌های انجام شده و پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی آن صورت گرفته از سوی شهرداری قم به آنها داده خواهد شد.
معاونین فنی و عمرانی شهرداری کلانشهرها به منظور آشنایی با پروژه‌های عمرانی قم که برخی از آنها ملی و فراملی است،‌ بازدید میدانی به عمل می‌آورند.
در ادامه این نشست دو روزه، نتایج اقدامات و تصمیمات نشست‌های اصفهان و کرج که در یک سال ‌‌و نیم گذشته برگزار شده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
از جمله موضوعاتی که در این نشست مطرح می‌شود، چارت سازمانی حوزه معاونت فنی و عمرانی در شهرداری‌ها، تهیه و تدوین سازمان نظامات فنی و اجرایی یکسان و آموزش پرسنل با رویکرد پروژه‌های عمرانی است.
از دیگر موارد مطرح شده در این نشست دو روزه ارائه ساختار و تشکیلات معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم، ارائه تجربیات پروژه‌های عمرانی شاخص و تبادل‌نظر درباره آنها است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول