اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس پلدختر تاثیرگذار شد

شهرداری پلدختر درختان مثمر را جایگزین درختان بی‌ثمر کرد

خبرگزاری فارس: شهرداری پلدختر درختان مثمر و میوه‌دار را به جای درختان بی‌ثمر در این منطقه کاشت.

شهرداری پلدختر درختان مثمر را جایگزین درختان بی‌ثمر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، به دنبال گزارش فارس در 13 دی مبنی براینکه درآمدزایی شهرداری پلدختر با قطع درختان این گزارش در روحیه شهردار پلدختر تاثیرگذار شد.
شهرداری پلدختر حدود یک‌سال است با قطع درختان سطح شهر و فروش آنها، کسب و کار درخت فروشی را در پلدختر رونق داده است.
در حالی فضای سبز شهرستان پلدختر هم اکنون از لحاظ کمی و کیفی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، که اخیرا شهروندان پلدختر شاهد قطع بی‌رویه درختان در سطح شهر هستند.
شهرداری پلدختر به جای درختان قطع شده اوکالیپتوس در خیابان‌های شهر درخت میوه کاشت.
شهردار پلدختر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس این شهر با بیان اینکه شهرداری پلدختر در یک سال گذشته کاشت نهال‌های میوه را در سطح شهر آغاز کرده است، گفت: شهرداری پلدختر  تعداد 300 نهال درخت انجیر ، 300 نهال انجیر بنگال و350 گل تزئینی در 4 رنگ مختلف را خریداری نموده و ظرف چند روز آینده در سطح شهر کاشته می‌شوند.
محمد نصیری شرفی افزود: درخت اوکالیپتوس در برابر سرما مقاومت ندارد و اگر مدت طولانی در سرمای کمتر از صفر درجه بماند شاخه‌های آن شکسته شده و ممکن است، خسارات مالی و جانی به شهروندان وارد کند، از این‌رو با درخواست شهروندان شهرداری اقدام به قطع این درختان در پلدختر کرده است.
شهردار پلدختر همچنین یکی دیگر از معایب درخت اوکالیپتوس را ریختن برگ‌های آن در سطح خیابان دانست و تصریح کرد: هر روز کارگران شهرداری باید وقت زیادی را صرف تمیز کردن و جمع‌آوری این برگ‌ها کنند.
وی از زیباسازی و نماکاری ساختمان شهرداری پلدختر با اعتبار 150 میلیون ریال خبر داد و گفت: شهرداری پلدختر برنامه‌های متنوعی را برای آبادانی شهر دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول