اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای گلستان خبر داد

60 درصد شهرهای گلستان مجهز به سیستم گندزدایی نمک طعام

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: 60 درصد شبکه‎های آبرسانی شهرهای استان مجهز به سیستم گندزدایی نمک طعام است.

60 درصد شهرهای گلستان مجهز به سیستم گندزدایی نمک طعام
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر علیمرادی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: در سنوات گذشته سالم‌سازی آب به وسیله گاز کلر انجام می‎شد که ماندگاری آن در شبکه باعث نوسانات می‎شد و به لحاظ سلامت مخاطرات جدی هم برای مردم و هم برای کسانی که در این حوزه فعالیت داشته‎اند فراهم می‎شد و از لحاظ اقتصادی نیز تهیه این گاز به‎صرفه نبوده است.
وی تصریح کرد: حدود 60 درصد از شهرهای استان به سیستم نمک طعام مجهز شده‎اند و این سیستم مصرفش تنها نمک است اما در سیستم گاز کلر سالانه حدود 40 میلیون تومان گاز کلر خریداری می‎شد.
علیمرادی با بیان اینکه تلاش خود را برای استفاده از روش‎ها و متدهای جدید برای ارائه خدمات به کار بسته‎ایم، افزود: با استفاده از روش‎های جدید سالانه 350 میلیون تومان تا 400 میلیون تومان صرفه‎جویی داشته‎ایم و برای ما صرفه‌جویی نقش حیاتی در پیشبرد اهداف دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه این شرکت مقام دوم را در جشنواره‎های استانی کسب کرده ‎است، اذعان داشت: برای ما آموزش و فرهنگ‌سازی از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است برای همین 18 هزار و 500 نفر ساعت آموزش داشته‎ایم که 126 ساعت آموزش برای مدیران و 71 ساعت آموزش برای کارکنان بوده است.
وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ عامل موفقیت یک سازمان اجتماعی است، خاطر نشان کرد: در این شرکت 11 پروژه تحقیقاتی انجام شده است و علاوه بر این همکاران ما پنج مقاله در سمینارهای مختلف ارائه داده‎اند و همچنین سه مقاله از شرکت آب و فاضلاب گلستان در کنفرانس آسیایی به عنوان پوستر پذیرفته شد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول