اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان خبر داد

وجود 123 هزار صندوق صدقه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افتتاح خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 123هزار صندوق صدقه در استان زنجان وجود دارد.

وجود 123 هزار صندوق صدقه در استان زنجان
رضا حسنلو امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 123 هزار صندوق صدقه در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: صندوق‌های موجود در استان زنجان شامل صندوق‌های صدقه معابر، منازل و صندوق‌های موجود در محل‌های عمومی است.
وی خاطر نشان کرد: از آغاز سال‌جاری مبلغ 23 میلیارد و 32 میلیون و 800 هزار ریال از محل‌ صندوق‌های صدقه در استان زنجان جمع‌آوری شده است.
سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: مبلغ جمع‌آوری شده از محل صندوق‌های صدقه در مقایسه با سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.
وی همچنین از جمع‌آوری نذورات قربانی مردم در فاصله زمانی بین عید قربان تا غدیر خبر داد و گفت: در این دهه مردم استان زنجان 94 میلیون و 500 هزار تومان به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان کمک کرده‌اند.
حسنلو در ادامه با اشاره به اجرای طرح احسان زائر اضافه کرد: با آمار به دست آمده میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق این طرح 10 میلیون تومان بوده است.
وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده توسط معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان در طول سال اضافه کرد: طرح احسان حسینی در ایام ماه محرم توسط این نهاد اجرا شده است.
سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: آمار اولیه کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح احسان حسینی در استان زنجان 280 میلیون تومان است.
حسنلو تصریح کرد: کمک‌های جمع‌‌آوری شده در طرح احسان حسینی به صورت جیره خشک، غذای گرم و نذورات قربانی‌ها بوده است.
وی همچنین از افتتاح خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در زنجان خبر داد و گفت: در این خانه امور مربوط به خیران و حامیان انجام می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول