اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدل هاشمی در گفت‌وگو با فارس:

بدون ولایت مستکبرین بر گرده ما می‌نشینند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: باید پشت سر ولایت باشیم و نگذاریم که چراغ ولایت خاموش شود، چرا که معلوم نیست اگر ولایت را از دست دهیم چه کسی و کدام یک از مستکبرین بر گرده ما بنشینند.

بدون ولایت مستکبرین بر گرده ما می‌نشینند
 عدل هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: هر چیزی که در این دنیا ارزش پیدا کرده در سایه سختی و موانع بوده است.
وی افزود: اگر صبر داشته باشیم قطعا رشد و ترقی خواهیم کرد، و همین صبر و بردباری است که داغ جوانان شهید را برای خانواده‌های آن‌ها آسان می‌کند.
مدیرعامل شرکت نیرو گستر قرارگاه خاتم‌الانبیا ابراز داشت: بلا و سختی نرده‌بان رشد و ترقی و تکامل انسان‌ها است.
هاشمی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی ما پیرامون جایگاه شهید سخن بسیار گفته شده، تصریح کرد: جایگاه شهیدان نزد ملت مسلمان ایران بی‌نظیر است.
این رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: در پرتو تعالیم دینی با محوریت امام راحل و توکل بر خدا جمعیتی محدود با کمترین امکانات چنان قدرت و نیرویی گرفتند که شرق و غرب را به زانو در آوردند.
هاشمی افزود: وقتی تاریخ جنگ‌های جهان را مطالعه می‌کنیم مشاهده می‌شود که یا برای قدرت بوده‌اند یا برای ثروت و هیچ بویی از اعتقاد در آنها نبوده است.
مدیرعامل شرکت نیرو گستر قرارگاه خاتم ابراز داشت: جنگ تحمیلی در حالی شروع شد که در عرصه سیاسی درون کشور دچار چالش و التهاب بودیم و مردم با اعتقادات خود به میدان آمدند و در مقابل صدام تا دندان مسلح با تمام وجود از کیان و اعتقاد خود دفاع کردند.
هاشمی عنوان کرد: وقتی دشمنان از طریق جنگ نتوانستند مردم ما را به زانو در آورند دست به تحریم‌های اقتصادی و سیاسی زدند اما، از روزی که تحریم آنها شکل گرفت پیشرفت کشور ما سرعت بیشتری پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه با صبر رزمندگان و آزادگان و جانبازان و خانواده‌های آنها امنیت پایدار نصیب ملت ایران شد، تصریح کرد: این مملکت خدا را دارد و به همین جهت تمام راه‌های صعب‌العبور برای آن راحت می‌شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: امروزه کشور ما به مطالعه وصیت شهدا به طور عمیق و عمل به آنها احتیاج دارد.
هاشمی با اشاره به اینکه نباید در حمایت از رهبری و ولایت ذره‌ای کوتاه آمد، یادآور شد: باید پشت سر ولایت باشیم و نگذاریم که چراغ ولایت خاموش شود، چرا که معلوم نیست اگر ولایت را از دست دهیم چه کسی و کدام یک از مستکبرین بر گرده ما بنشینند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول