اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان:

دشمن با تمام توان خود علیه ولایت فقیه به میدان آمده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به میدان آمده تا فرمان‌های صادر شده توسط آمریکا را اجرا و ولایت فقیه را مورد نشانه‌گیری اهداف پلید خود قرار دهد.

دشمن با تمام توان خود علیه ولایت فقیه به میدان آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمد نباتی ظهر امروز در سخنان پیش‌ از خطبه‌های نمازجمعه همدان اظهار داشت: پس از حکومت عدالت محور کوتاه حضرت علی(ع) مسلمانان هرگز حکومتی مبتنی بر قرآن و اسلام نداشتند تا اینکه در سال‌های پایانی قرن 20، فرزندی از تبار حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) پای به عرصه وجود گذاشت.
وی افزود: مردم مسلمان ایران در 12 فروردین‌ماه سال 1358 برای ایجاد حکومت جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق‌های رأی آمده و با 98.2 درصد رأی خود مدل حکومتی اسلامی را برگزیدند.
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان شاخصه‌های حکومت جمهوری اسلامی ایران را دارا بودن دو ویژگی مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی عنوان کرد و بیان داشت: در غیاب حضرت مهدی(عج) مسئولیت بزرگ حکومت اسلامی بر عهده رهبری است که مخالف هوای نفس خود بوده و از دین خدا محافظت کند.
وی ادامه داد: افرادی که دم از دموکراسی می‌زنند باید بدانند که مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 9 دی مشت محکمی را بر دهان دشمنان زدند چرا که دشمنان در تلاش بودند تا با ایجاد گرد و غبار در جامعه حضور 85 درصدی مردم را در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری کم‌رنگ کنند.
نباتی بیان کرد: امروز نیز دشمن با تمام توان خود به میدان آمده تا 10 فرمان صادر شده توسط آمریکا را اجرا و ولایت فقیه را مورد نشانه‌گیری اهداف پلید خود قرار دهد.
وی اذعان کرد: برهم زدن آرامش و آسایش مردم با جنگ نرم و تبلیغات منحرف، جامعه را به ورطه نابودی می‌کشاند که باید با این موضوع به شدت مقابله کرد.
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان تصریح کرد: بیداری اسلامی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که انقلاب ایران سرمشق تمام انقلاب‌های بشریت است.
وی در پایان شرکت در انتخابات یارانه‌ها امری مهم عنوان و خاطرنشان کرد: تمام کاندیداهای انتخاباتی رصد شده و به این افراد توصیه می‌شود تا از صرف هزینه‌های اضافی مادی و دادن نهار و شام خودداری کرده و در موعد مقرر به تبلیغات قانونی بپردازند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول