اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

انتخابات یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌های امتحان اجتماعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های امتحان اجتماعی مطرح است و اخلاق‌گرایی در رأس آن قرار دارد.

انتخابات یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌های امتحان اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از اصول اعتقادی مشترک بین تمامی ادیان بحث معاد است که در آن دنیا همه بندگان خدا ثمرات رفتار و کردار خود در دار فانی را می‌بینند.
وی ادامه داد: روابط اجتماعی صحیح و سالم همواره از سوی ائمه (ع) مورد تاکید و سفارش قرار گرفته و از آن به عنوان یکی از راهکارهای بزرگ حل معضلات جامعه یاد شده است.
یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با تشریح جایگاه حجاب و عفاف در جامعه بیان داشت: معمرین ما به خوبی بحث کشف حجاب در دوران رضاخان و مقابله مردم شریف کشورمان با این حکم ننگین را به یاد دارند.
خطیب جمعه شهرضا ادامه داد: در دنیای امروز که بحث هجمه فرهنگی دشمن از طرق مختلف مطرح است و استعمارگران تلاش می‌کنند بی‌حجابی را در جامعه به عنوان یک فرهنگ جاری کنند، بر همگان واجب است حضرت صدیقه طاهره (س) را به عنوان الگوی خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرضا در هفته آینده افزود: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، با همت نمایندگی ولی فقیه در شهرستان برگزار می‌شود و مردم نباید به شایعات پیرامون آن توجه کنند.
امام جمعه شهرضا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم کشور ما همواره ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه تحت تأثیر جوسازی‌های غلط قرار نمی‌گیرند و در عرصه انتخابات نیز با آگاهی و درایت به انتخاب اصلح‌ترین کاندیداها می‌پردازند.
یعقوبی با تشریح اهمیت اخلاق‌گرایی در عرصه انتخابات افزود: رقابت سالم، مشارکت حداکثری و قانون‌گرایی سه اصل مهم یک انتخابات است و این اصل مهمی است که باید همواره مد نظر کاندیداها و طرفداران آنها قرار بگیرد.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول