اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زرند:

کسب رای به هر قیمتی ارزش ندارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زرند گفت: یکی از اصولی که نامزدهای انتخابات باید رعایت کنند، اخلاق انتخاباتی است، هدف جلب آرا نیست، زیرا کسب رأی به هر قیمتی باشد، این رأی ارزش ندارد.

کسب رای به هر قیمتی ارزش ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: امام راحل در مورد وظایف ائمه جمعه برای خنثی کردن توطئه‌های ضدانقلاب فرمودند «شما ائمه جمعه موظف هستید، برای جلوگیری از شیطنت‌هایی که دشمنان می‌کنند و می‌گویند، مردم اعتراض کرده‌اند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنید».
وی افزود: در بیان مقام معظم رهبری انتخابات به منزله سنگری است در مقابل دشمن و اینکه از خارج انتخابات ما را کنترل می‌کنند، هدف این است که ببینند آیا مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند یا نه، پس حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را از تعرض باز می‌دارد.
امام جمعه زرند تصریح کرد: کسانی که بر طبل تعطیلی انتخابات می‌کوبند، در بین ملت ما نیستند و منزوی هستند و کسانی که در گوشه و کنار پیدا می‌شوند و بگویند، نباید شرکت کنید یا ما شرکت نمی‌کنیم، غلط است.
کرمی‌پور ابراز داشت: یکی از اصولی که نامزدهای انتخابات باید رعایت کنند، اخلاق انتخاباتی است، هدف جلب آرا نیست، زیرا کسب رأی به هر قیمتی باشد، این رأی ارزش ندارد.
وی با اشاره به سومین نشست اندیشه‌های راهبردی در محضر مقام معظم رهبری گفت: بعد از اینکه صاحب‌نظران دیدگاه‌های خود را ارائه دادند، مقام معظم رهبری در بیاناتی نقش زن را در جامعه اسلام بی‌بدیل دانستند و فرمودند «زن و خانواده در دوران دفاع مقدس و همه دوران انقلاب نقش مؤثری دارند که با هیچ معیاری قابل مقایسه نیست».
کرمی‌پور افزود: مقام معظم رهبری مسئله اشتغال زنان در جامعه را امری قابل قبول و بدون اشکال خواندند، اما تأکید کردند در این زمینه دو شرط اساسی را باید کاملا رعایت کرد، اول اینکه اشتغال، کار اساسی زن در خانه، خانواده همسری و مادری را تحت‌الشعاع قرار ندهد و دوم اینکه مسئله محرم و نامحرمی به خوبی رعایت شود.
وی گفت: در آیه 61 سوره بقره خداوند عوامل سقوط بنی‌اسرائیل را ذکر کرده است که شرک‌پرستی، رفاه‌طلبی، کفر به آیات الهی، کشتن به ناحق انبیاء، گناهان پی‌درپی و روحیه تجاوزگری از جمله آنها است.
امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: پیمان‌شکنی، بی‌ایمانی و کفر، تهمت به پاک دامنان، رباخواری و حرام‌خواری از جمله عواملی است که توسط خود مردم موجب نزول عذاب الهی می‌شود.
 انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول