اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بی‌مهری برخی ادارات با طرح مهارت‌های زندگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بی‌مهری برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرای طرح مهارت‌های زندگی سخن به میان آورد.

بی‌مهری برخی ادارات با طرح مهارت‌های زندگی
مریم گشتاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه طرح مهارت‌های زندگی از مصوبات کارگروه بانوان و خانواده است، اظهار داشت: با توجه به مصوبه کارگروه بانوان و خانواده مقرر شد که تمام دستگاه‌های اجرایی طرح آموزش مهارت‌های زندگی را برای کارکنان دستگاه خود اجرایی کنند که به جز چند اداره این طرح مورد بی‌توجهی و کم لطفی مابقی ادارات استان قرار گرفته است.
وی با ابراز تاسف از غفلت دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط در خصوص اجرایی شدن طرح آموزش مهارت‌های زندگی تصریح کرد: امروز رسیدگی به این امر مهم توجه خاص و همت دلسوزانه همه دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.
این مسئول ارشد امور بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بی‌توجهی به این امر در بلندمدت هزینه‌های مادی و معنوی غیر قابل جبرانی را در بر جای خواهد گذاشت.
گشتاسبی، آموزش مهارت‌های زندگی به کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در زمینه کاهش آمار طلاق ضروری دانست و خواستار بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های آموزشی موجود در ادارات و دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
وی ارائه این آموزش‌ها را در سطح استانی قابل اجرا دانست و پیشنهاد کرد تا با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری دانشگاه‌ها، دو واحد درسی در بین دروس عمومی دانشگاه به ارائه آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان اختصاص داده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ملزم شدن زوج‌های در شرف ازدواج به گذراندن دوره آموزشی مهارت‌های زندگی را نیز یک ضرورت دانست و افزود: رسیدن به اهداف موجود در سند کاهش طلاق در نتیجه همکاری و تعامل نزدیک دستگاه‌های مرتبط نظیر بهزیستی، دانشگاه‌ها، نیروی انتظامی، ثبت احوال و دادگستری محقق می‌شود.
گشتاسبی آموزش را بهترین راه فرهنگ‌سازی در زمینه ازدواج موفق در بین جوانان دانست و ابراز داشت: مسئولان عالی استانی به خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد همواره به این موضوع توجه خاص دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول