اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح «رحمت» صورت می‌گیرد

آشنایی بیشتر خانواده‌ها با آموزه‌های دینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: با اجرای طرح «رحمت»، خانواده‌های ایرانی ضمن آشنایی با آموزه‌های دینی در مقابل هجمه‌های ضدفرهنگی و ضد‌اخلاقی بیمه می‌شوند.

آشنایی بیشتر خانواده‌ها با آموزه‌های دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ناهید شمس در مراسم افتتاحیه طرح «رحمت» اظهار داشت: در دوره‌های بازآموزی طرح رحمت بیش از 270 نفر از مدرسان با مبانی نظری و عملی در بحث آموزش‌های خانواده، مهارت‌های زندگی، تربیت فرزندان، عفاف و حجاب آشنا شده و در این مورد نیز از سال 85 تاکنون بیش از 40 هزار نفر از بانوان فارس زیر پوشش آموزش‌های این طرح قرار گرفته‌اند.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: با وجود پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های علم و فناوری، به روز شدن آموزش تعالیم و آموزه‌های دینی و اخلاقی از ضرورت بیشتری برخوردار شده و در این میان نیز نقش بانوان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار قابل ملاحظه است.
شمس، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی را از جمله اولویت‌های کاری در بخش فرهنگی دانست و افزود: در سال گذشته بیش از 100 میلیون ریال برای اجرای طرح رحمت در نظر گرفته شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از 900 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: در طرح رحمت شرکت‌کنندگان به مدت سه روز با آخرین سرفصل‌های آموزشی در بخش خانواده آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول