اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس:

خانواده‌‌ها از ایمن‌سازی فضاهای دانش‌آموزی مطمئن شوند

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس گفت: خانواده‌ها باید محیط‌هایی که فرزندانشان اوقات خود را سپری می‌کنند، خوب بشناسند و از ایمن بودن فضای این محیط‌‌ها مطمئن شوند.

خانواده‌‌ها از ایمن‌سازی فضاهای دانش‌آموزی مطمئن شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی پنج‌شنبه ‌شب در همایش سایه‌سار مهر در جمع مادران اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شیراز اظهار داشت: ازدواج در دو حوزه تحکیم و تطهیر نسل‌ها موثر است و با ازدواج درست نسل‌های پاک و مستحکم به وجود می‌آید.
قائم مقام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه اصل و ریشه از معانی مهم لغت «ام» در عربی است، گفت: مادران در زندگی ما جایگاه ریشه و بن‌مایه را دارند و فرزندان میوه و ثمره این ریشه وجودی هستند.
وی عنوان کرد: نقش مادر به طور دقیق مانند نقش ریشه است و همان‌طور که ریشه دیده نمی‌شود زحمات مادران نیز در تربیت فرزندان به چشم نمی‌آید.
مشهدی آقایی اضافه کرد: اگر جایگاه و نقش مادران را مانند ریشه فرض کنیم باید از خود بپرسیم که این ریشه از چه آب و خاکی تغذیه کند تا ثمره خوبی بدهد و پرسش دوم این است که مردم به ثمره زندگی ما چه نمره‌ای می‌دهند.
این مسئول اضافه کرد: همواره باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم که محصول زندگی ما به کام شیاطین خوش می‌آید و یا مورد توجه فرشته‌ها قرار می‌گیرد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس تصریح کرد: برای اینکه در زندگی موفق باشیم باید ابتدا تعریف موفقیت را یاد بگیریم و عوامل و موانع موفقیت را بشناسیم.
وی گفت: موفقیت یعنی اینکه انسان مقصد را خوب بشناسد، از مبدا خوب شروع و مسیر خود را درست انتخاب کند، ابزار مناسب را به خدمت گیرد و به سوی مقصد حرکت خوبی داشته باشد.
مشهدی آقایی تصریح کرد: اگر آدم موفقی نیستیم در یکی از این پنج رکن تعریف موفقیت ایراد داریم.
در ادامه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس در این همایش یادآور شد: مادرانی که در نشست‌های آموزشی مرتبط با تعلیم و تربیت فرزندان خود شرکت می‌کنند به‌حتم دغدغه تربیت صحیح فرزندانشان را به همراه دارند.
امین رضا لطفعلی‌زاده اذعان داشت: خانواده‌ها باید محیط‌هایی که فرزندانشان اوقات خود را در آنجا سپری می‌کنند خوب بشناسند و از ایمن بودن فضای این محیط‌ها مطمئن شوند.
به گزارش فارس، همایش سایه‌سار مهر شامگاه امشب با موضوع موفقیت فرزندان و نقش مادران در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول