اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

پیشرفت 80 درصدی مصوبات سفر رهبری در سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز از پیشرفت 80 درصدی مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی مصوبات سفر رهبری در سقز
کریم افشاریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: اجرای 135 پروژه با اعتبار 513 میلیارد ریال در بازده زمانی سه سال از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان سقز بود.
وی با تاکید بر اجرای کامل مصوبات این سفر تاریخی در مدت زمان تعیین شده، تصریح کرد: با تلاش همه مجریان و دست‌اندرکاران اجرای این مصوبات پروژه‌های سال‌های 88 و 89 سقز کاملا اجرایی شده و تعهدات سال 90 نیز تا پایان سال مالی امسال به اتمام می‌رسد.
فرماندار به پروژه‌هایی که از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 89 تامین اعتبار می‌شود اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در حال حاضر 94 درصد پیشرفت دارند که این میزان پیشرفت نشانه تلاش و اهتمام مسئولان و همچنین مشارکت و همراهی خوب مردم است.
افشاریان خاطر نشان کرد: در سال 90 نیز 206 پروژه تعریف که تاکنون 375 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و 27 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای کامل این پروژه‌ها زمینه ارائه خدمات بیشتری را به مردم شهید پرور این شهرستان فراهم آوریم.
فرماندار سقز از مردم این شهرستان به عنوان مردمانی ولایت‌مدار و پیرو خط رهبری نام برد و افزود: حضور همیشه در صحنه این مردم در عرصه‌های مختلف همواره موجب یأس و ناامیدی دشمنان و رشد و توسعه کشور شده است.
افشاریان خدمت به این مردم را افتخار بزرگی برای مسئولان این شهرستان دانست و یادآور شد: تمام تلاش ما انجام درست وظایف و خدمت صادقانه به این مردم شهید پرور است.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول