اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

پیشرفت 82 درصدی مصوبات سفر دوم دولت به دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از پیشرفت 82 درصدی طرح‏های مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 82 درصدی مصوبات سفر دوم دولت به دماوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در نشست شورای برنامه‏ریزی استان تهران که با حضور ائمه جمعه، نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران، مدیران کل دستگاه‏های استان تهران و سایر مسئولان محلی در فرمانداری دماوند برگزار شد، گفت: دولت، خدمات شایانی در شهرستان دماوند ارائه کرده است.
وی با ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی مصوبات سفرهای هیئت دولت به دماوند خاطرنشان کرد: دور نخست سفرهای هیئت دولت با تصویب 78 پروژه همراه بود.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: این میزان پروژه با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 585 میلیون تومان را به خود اختصاص داد.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تعداد پروژه‏های دور دوم سفرهای هیئت دولت گفت: در دور دوم سفرهای هیئت دولت، 57 طرح به تصویب رسید.
وی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 600 میلیون تومان مورد تصویب هیئت دولت در این دوره از سفر بود که تاکنون 31 پروژه به صورت کامل اجرایی شد.
قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: در دور سوم سفرهای هیئت دولت که با رویکردی فرهنگی صورت گرفت، نیز پروژه‏هایی برای بهبود امور در دماوند تصویب شد.
فرماندار شهرستان دماوند خواستار اختصاص اعتبارات لازم به منظور تکمیل مصوبات سفرهای سه‏گانه ریاست جمهوری در این خطه شد.
وی با اشاره به حماسه 9دی سال 88 عنوان کرد: 9دی یادآور سالروز حماسه‏سازی‏های مردم ایران اسلامی است که در آن میثاق امت و ولایت مستحکم‏تر شد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: در این روز مقدمات و بسترهای ایجاد یاس و ناامیدی در اصحاب فتنه داخلی و خارجی به نحوی شایسته فراهم آمد.
فرماندار شهرستان دماوند حضور مردم در دوره آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی را سیلی دیگری بر صورت استکبار جهانی خواند.
وی حضور اعضای شورای برنامه‏ریزی استان تهران به همراه دیگر مسئولان استانی را مایه خیرات و برکات بسیاری برای شهرستان دماوند ارزیابی کرد.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: دماوند سرزمین مردمانی است که از دیرباز تاکنون به واسطه ارادت به ولایت و ائمه اطهار (ع) به دیار دارالمومنین مشهور شده است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول