اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نورمفیدی:

توجه به اعتقادات دینی فرهنگ جامعه را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: توجه بیشتر به دین و دستورات آن می‌تواند وضعیت فرهنگی جامعه را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد.

توجه به اعتقادات دینی فرهنگ جامعه را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پانزدهمین گردهمایی ائمه جمعه استان گلستان که به میزبانی دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد اظهار داشت: توجه به اعتقادات دینی بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه را از بین می‌برد.
وی با اشاره به شعار همایش جهاد فرهنگی پیش نیاز جهاد اقتصادی است، تصریح کرد: الحمدالله پیرو دینی هستیم که در همه موارد دستوراتی جامع و کامل دارد و همه بخش‌های جامعه را مدیریت می‌کند.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامیده شده با اندکی تامل می‌بینید در بحث‌های اقتصادی و بازار هم دستوراتی وجود دارد که عمل به آن به رشد و تعالی انسان کمک می‌کند.
امام جمعه گرگان با اشاره به نقش محوری و کلیدی روحانیت در دوره‌های مختلف تاریخ اذعان داشت: ائمه جمعه که مورد تائید مقام معظم رهبری هستند باید توجه داشته باشند از مسئولیتی که دارند به نحو شایسته‌ای استفاده کنند و مردم را در جریان رویدادهای روز قرار دارند.
آیت‌الله نورمفیدی گفت: ائمه جمعه راه‌های همراهی یا بعضا مقابل با جریانات خوب و بد را از منظر اسلام و قرآن برای مردم تشریح کنند و آنان را برای یک تصمیم‌گیری خوب و خداپسندانه کمک کنند.
وی با اشاره به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان، حضور پررنگ ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن هم کمک کند تا حضور مردم در انتخابات حداکثری و یکپارچه باشد و باعث سربلندی نظام و نابودی بیشتر کفار شود.
اضافه می‌شود در پانزدهمین گردهمائی ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن استان گلستان که به میزبانی دانشگاه آزاد شهرستان آزادشهر برگزار شد آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، آیت‌الله عبدالهادی حسینی‌شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، جواد قناعت استاندار گلستان و علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل اطلاعات استان گلستان و ائمه جمعه اهل تشییع و تسنن استان گلستان به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آزادشهر حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون شعار گردهمائی مسائل روز پرداختند.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول