اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی چهارمحال و بختیاری:

ایجاد انحراف در فکر جوانان، ترویج طاغوت است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری ترویج طاغوت را نمونه بارزی از ایجاد انحراف در ذهن و فکر جوانان جامعه دانست و افزود: این اقدام تلاش جریانات منحرف برای سوق دادن اجتماع به سوی ملی‌گرایی و دوری از اصالت‎های دینی، ارزشی و الهی به شمار می‎رود.

ایجاد انحراف در فکر جوانان، ترویج طاغوت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان بعدازظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرکرد از سلمان فارسی به عنوان الگوی ایرانی مسلمان، ولایت‎مدار و بابصیرت یاد کرد و اظهار داشت: ایرانی‌ها و مسلمانان دنیا ارادت و محبت ویژه‌ای به سلمان فارسی صحابی بزرگ پیامبر گرامی اسلام و یار و حامی اصیل حضرت امام علی(ع) دارند.
وی ادامه داد: سلمان فارسی شخصیت بزرگ و اندیشمند کم نظیر تاریخ اسلام به خصوص برای ما ایرانیان است. 
پورخاقان اضافه کرد: او مردی محقق و خداجو بود که عمر خود را در یافتن حقیقت سپری کرد و با وجود اینکه در ابتدا زرتشتی بود اما به ‌واسطه عنایت الهی به اسلام گروید و باعث فخر و مباهات مسلمانان و ایرانیان شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با تبیین برخی گرایش‌های سیاسی، حزبی و قوم‎گرایی که باعت تفرقه و جدایی در جامعه اسلامی می شود، گفت: عده‌ای به جای ترویج ارزش‌ها و نمادهای اسلامی با تبلیغ گرایش‌های قومی و سلیقه‌ای سعی در جذب جوانان به ارزش‌های غیر دینی دارند.
پورخاقان ادامه داد: برخی تلاش دارند جوانان را با زندگی کورش کبیر آشنا و او را به عنوان‏ اسطوره معرفی کنند اما حتی یک‌بار زندگی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امامان معصوم(ع) را ترویج نمی‎کنند که این آفت بسیار بدی برای جامعه اسلامی است.
وی ترویج طاغوت را نمونه بارزی از ایجاد انحراف در ذهن و فکر جوانان جامعه دانست و افزود: این اقدام تلاش جریانات منحرف برای سوق دادن اجتماع به سوی ملی گرایی و دوری از اصالت‎های دینی، ارزشی و الهی به شمار می‎رود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سیره زندگی ائمه معصومین(ع) بهترین معیار و ملاک تعاملات اجتماعی است، چراکه اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) بر اساس شرع مقدس اسلام و سنت حسنه حضرت محمد(ص) زیسته‌اند و روایات آنها حجت شرعی برای ما مسلمانان است.
وی حضور پرشور و حماسی مردم در مقاطع و صحنه‎های مختلف در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را برگرفته از روح و علاقه وافر به ولایت برشمرد و گفت: حرکت‌های انقلابی ملت ایران به‌عنوان الگوی جوامع اسلامی در دنیا مطرح شده و موج بیداری اسلامی نمونه بارزی از این الگوسازی در عرصه بین‎الملل است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول