اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد:

بی‌هویتی جوانان از مصادیق ضربه زدن به نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه معاونت امور فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز دشمن به شیوه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام، بی‌هویت کردن جوانان نسبت به مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی است که باید خیلی هوشیار باشیم.

بی‌هویتی جوانان از مصادیق ضربه زدن به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، رضا محمدی صبح امروز در دیدار با هنرمندان شهرستان نوشهر با اشاره به مشکلات هنرمندان خواستار توجه بیش از پیش مسئولان نهادهای مرتبط برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات هنرمندان در کشور شد.
وی اظهار داشت: امروز این قشر از جامعه با مشکلاتی در بخش‌های معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و مالی مواجه‌اند که باید برای رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات آنها در جامعه برنامه‌ریزی شود. نماینده ویژه معاونت امور فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر به هر میزان اعتبارات در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود در حقیقت یک نوع سرمایه‌گذاری بوده چرا که این قشر از جامعه در تقابل با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نقش موثری دارند.
محمدی آشنایی با ریز مشکلات و مطالبات به حق هنرمندان و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این قشر از جامعه را از جمله اهداف دیدار با هنرمندان نوشهری ذکر کرد.
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این دیدار گفت: امروز یکی از راهکارهای اساسی برای رونق بخشیدن به اقتصاد، هنرمندان و قرار دادن آثار آنان در سبد هزینه خانوار است.
قدرت‌الله یوسفی با اشاره به اینکه دولت اعتباراتی را در این بخش در نظر گرفته خواستار همکاری مسئولان نهادهای مرتبط در این زمینه شد.
حجت الاسلام حسن توپاحیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز نبود بازار مناسب برای عرضه آثار هنری هنرمندان را از عمده مشکلات پیش روی آنان در این شهرستان دانست و اذعان داشت: مسئولان نهادهای مرتبط باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا فرهنگ خرید آثار هنری در منطقه نهادینه شود.
به گزارش فارس؛ در پایان این نشست با اعطای لوح تقدیر و هدایا از  احمدرضا رئوفی و پرویز صالحی  دو هنرمند رشته‌های خوشنویسی و هنرهای تجسمی و نقاشی نوشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول