اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار استان مرکزی خبر داد

نشت‌یابی 20 مخزن هوایی در روستاهای استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با همکاری بخش خصوصی و با هدف کاهش هدررفت آب اقدام به نشت‌یابی مخازن هوایی کرد.

نشت‌یابی 20 مخزن هوایی در روستاهای استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار مرکزی، علی‌صفدر حیدری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نشت‌یابی مخازن هوایی با استفاده از روکش فایبر گلاس در اولویت‌ معاونت بهره‌برداری و نگهداری این شرکت قرار گرفت و تاکنون 20 مخزن هوایی با هزینه‌ای بالغ بر 960 میلیون ریال نشت‌یابی شده است.
به گفته وی انجام این کار نقش مهمی در کاهش هدر رفت آب دارد به طوری که با نشت‌یابی این 20 مخزن هوایی، سالانه از هدررفت 73 هزار متر مکعب آب جلوگیری می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی همچنین طی حکمی رؤسای جدید اداره آمار و فناوری اطلاعات و اداره نظارت بر طرح‌های آب و فاضلاب را منصوب کرد.
حیدری در این حکم حامد حیدری را به عنوان رئیس جدید اداره آمار و فناوری اطلاعات و حامد صالح‌فرد را به عنوان رئیس جدید اداره نظارت بر طرح‌های آب و فاضلاب منصوب کرد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول