اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-33

هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات باید تأیید صلاحیت شوند

خبرگزاری فارس: مدیر حراست استانداری مازندران گفت: تمام افراد هیئت‌های اجرایی و نظارت باید تأیید صلاحیت شوند.

هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات باید تأیید صلاحیت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید مهدی نبوی پیش‌ از ظهر امروز در نشست توجیهی مجریان انتخاباتی حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه که به مرکزیت بهشهر برگزار شد از دست‌اندرکاران انتخابات خواست تا از هرگونه بداخلاقی سیاسی و انتخاباتی پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه افراد متعهد باید در بدنه انتخابات قرار داشته باشند، اظهار داشت: تمام افراد هیئت اجرایی و نظارت باید تأیید صلاحیت شوند و مجریان هم باید در چینش اشخاصی که قصد به‌کارگیری آنها را در شعبات اخذ رای دارند، دقت به خرج دهند.
افزایش اطلاعات عمومی، در نظر نگرفتن دوستی‌ها و رفاقت‌ها، عادت به گفتن کلمه« نمی‌دانم»، تماس نداشتن با کاندیدای مورد نظر در زمان اخذ رای و توجه جدی به صیانت و حفظ آراء گرفته شده از جمله مواردی بود که مدیر حراست استانداری مازندران به‌منظور برگزاری انتخابات سالم بر آنها تأکید داشت.
نبوی، مهم‌ترین اصل در فعالیت‌های مجریان انتخابات را رازداری و حفاظت گفتار برشمرد و از دست‌اندرکاران انتخاباتی خواست تا آنتن انتخاباتی دیگران نباشند و از ارائه هر گونه اطلاعات به افراد غیرمسئول خودداری کنند.
وی حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه به مرکزیت بهشهر را یکی از حوزه‌های خوب استان در امر برگزاری انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: با چهره‌هایی در هیئت اجرایی و نظارت روبه‌رو هستیم که در 15 تا 20 انتخابات و حتی بیشتر از آن شرکت داشتند و از تجربیات خوبی برخوردار هستند.
مدیرحراست استانداری مازندران در پایان سخنان خود از مجریان انتخابات خواست تا با فرماندار هر شهرستان به عنوان رئیس هیئت اجرایی و مسئول امنیت انتخابات هماهنگی و همکاری داشته باشند و هرگونه چالش سیاسی، امنیتی و انتخاباتی را به اطلاع ایشان برسانند.
انتهای پیام/م30/چ3000
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول