اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س):

مساجد نمونه بارز جذب حداکثری هستند / عده‌ای خط و پیام مساجد را برنمی‌تابند

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) گفت: مساجد نمونه بارز جذب حداکثری هستند ولی نباید به گونه‌ای باشد که جناح‌ها حرف آخر را در مساجد بزنند.

مساجد نمونه بارز جذب حداکثری هستند / عده‌ای خط و پیام مساجد را برنمی‌تابند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد مساجد دهه فجر اظهار داشت: مساجد یکی از کانون‌های حساس و مهم در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه مساجد در طول تاریخ اسلام به عنوان جایگاه مقدسی محسوب ‌می‌شدند، تصریح کرد: ما باید زمینه را برای حضور تمام اقشار مختلف در مساجد فراهم کنیم.
امام جمعه قم با بیان اینکه مساجد باید نمونه بارز جذب حداکثری باشند، یادآور شد: مسئولان باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که مردم در مساجد با اهل‌بیت(ع) انس و الفت بیشتری پیدا کنند.
وی ادامه داد: البته این مشکل در گذشته نیز وجود داشت که مردم از امام حاضر خود تبعیت نمی‌کردند ولی از امامی که دیگر حضور نداشته پیروی می‌کردند و امروز نیز برخی‌ از ولی فقیه حاضر تبعیت نمی‌کنند بلکه از ولی فقیهی که به رحمت خداوند رفته است پیروی می‌کنند.
سعیدی با بیان اینکه عده‌ای هستند که خط و پیام مساجد را برنمی‌تابند، خاطر نشان کرد: در برخی از مساجد زمانی که صحبت از  عیسی(ع) و موسی(ع)‌ می‌شود مردم خوشحال می‌شوند ولی همین‌ که از مباحث روز صحبت می‌شود ناراحت و خرده‌گیری می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم حضور چشمگیری در انتخابات نهمین‌ دوره مجلس شورای اسلامی خواهند داشت، گفت: مردم بارها حضور به موقع و حداکثری خود را در یوم‌الله‌های 15 خرداد، 22 بهمن، 19 و 9 دی ‌ماه اثبات کرده‌ و نشان داده‌اند که تا آخرین نفس از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مردم با استفاده از دو عنصر بصیرت و عمل به موقع همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، بیان داشت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری مردم و مراقبت از راه نیافتن کسانی در مجلس که وجودشان برای مردم مضر باشد، مهم است.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول