اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ولایت‌مداری مردم مازندران سابقه طولانی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ولایت‌مداری مردم این دیار سابقه طولانی دارد.

ولایت‌مداری مردم مازندران سابقه طولانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمد تقی شاهچراغی در نخستین مجمع عالی اساتید و متخصصان بسیجی استان مازندران با اشاره به جایگاه مازندران در تاسیس حکومت شیعه در کشور اظهار داشت: همه تحرکات مردم مازندران همسو با اهداف والای ائمه اطهار و محبان ولایت است و این صحبت‌ها را می‌توان در نقش پررنگ مردم این استان در جبهه‌ها مشاهده کرد.
وی با اشاره به اقلیم بسیار مناسب مازندران تصریح کرد: دشمن برای ابتذال فرهنگی در مازندران برنامه‌های زیادی داشت و با توجه به سابقه فرهنگی مناسب، مردم این دیار تاکنون در این امر موفق نبود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تحرکات قبل از انقلاب دشمنان در مازندران تاکید کرد: ولایت‌مداری مردم این دیار سابقه طولانی دارد و در دوران قبل از انقلاب نیز مردم این دیار علاقه به ائمه اطهار را در راس تمام امور خود قرار دادند.
وی با اشاره به تعداد 10 هزار و 500 شهید در مازندران و تعداد زیادی جانباز خاطرنشان کرد: فقط در یک عملیات در هفت تپه 25 هزار مازندرانی در یک پادگان حضور داشتند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به حواث بعد از انتخابات ریاست جمهوری که برخی از عناصر وابسته به فتنه‌گران منتسب به این استان بودند، گفت: مازندران جزو کم مسئله‌دارترین استان بعد از انتخابات بود.
وی به وجود 8 هزار روحانی و طلبه مازندرانی حاضر در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و یادآور شد: نخبه‌های علمی متعهدی نیز در این استان در حال فعالیت هستند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تعداد 19 شهرستان در استان مازندران خاطرنشان کرد: رده‌های مختلف بسیج به صورت فعال در استان مشغول فعالیت هستند.
وی در پایان گفت: در حوزه مدیران نیز همکاری مناسبی با سپاه وجود دارد و نقطه بحرانی در مسائل جاری استان نداریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول