اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه مبارک فجر محقق می‌شود

بهره‌برداری از 414 واحد مسکونی مهر در بستک

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بستک گفت: با بهره‌برداری از 414 واحد مسکونی باقیمانده از طرح مسکن مهر، طی دهه مبارک فجر ‌پرونده این طرح در بستک بسته می‌‌شود.

بهره‌برداری از 414 واحد مسکونی مهر در بستک
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر شریفی در نشست کارگروه مسکن، تامین مسکن را از اولویت‌های دولت عنوان و اظهار داشت: دولت تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته است تا هرچه سریع‌تر نیاز مردم را در بخش مسکن تامین کند که شهرستان بستک نیز پیشتاز در اجرا و تکمیل مجموعه مسکن مهر است.
معاون فرماندار بستک طرح ساخت مسکن مهر را یکی از بهترین برنامه‌های اجرایی در تامین مسکن دانست و تصریح کرد: طرح مسکن مهر با جدیت در شهرستان در حال پیگیری است و در آینده نزدیک بهره‌برداری و به متقاضیان واگذار می‌شود.
وی با اشاره به بازدید اخیر استاندار هرمزگان از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان و دستور وی مبنی بر حل مشکلات پیش رو از قبیل برق و آب، اظهار داشت: این مهم با فوریت دنبال و بلافاصله عملیات برق رسانی آغاز و امیدواریم تا پایان دی ماه به اتمام برسد.
شریفی با بیان اینکه انقلاب بزرگ مسکن در تاریخ ایران اسلامی طی برنامه‌های دولت رخ داده است، افزود: نباید با معطل ماندن این پروژه بزرگ به دلیل برخی کارهای ریز و جزئی که با اهتمام، جدیت و دغدغه داشتن قابل حل باشد، شیرینی و لذت آن را به کام مردم و جوانان عزیز تلخ کنیم.
معاون فرماندار بستک مدیران شهرستان را به کار و تلاش مضاعف به ویژه در بخش مسکن فرا خواند و گفت: مدیران با تسریع در روند اجرای برنامه‌ها و حل موانع موجود و ایجاد هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی، از هر روزنه‌ای برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کنند.
وی ادامه داد: در این راستا دولت‌های نهم و دهم با انجام کارهای بزرگ جزو پرکار‌ترین و از دولت‌های پر تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند لذا بایستی با همتی مضاعف، همراهی و همکاری هر چه بیشتر مدیران و مردم در حرکتی جهشی و جهاد‌گونه در عرصه اقتصادی و رفع مشکلات موجود گام‌های بلند برداریم.
معاون فرماندار بستک با بیان اینکه مجموع طرح مسکن مهر این شهرستان 630 واحد است، گفت: با بهره‌برداری از 414 واحد مسکونی باقیمانده از این طرح در هفته دولت سال‌جاری پرونده این طرح در بستک بسته می‌‌شود.
وی تامین مسکن را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: تاکنون 216 واحد از مجموع 630 واحد به متقاضیان واگذار شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول