اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خواستار شد

فراهم شدن امکانات در مجتمع‌های مسکونی مهر زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به روند مطلوب احداث مسکن مهر در زنجان گفت: در کنار ساخت مسکن مهر برای افراد متقاضی باید امکانات رفاهی دیگر نیز برای این قشر فراهم شود.

فراهم شدن امکانات در مجتمع‌های مسکونی مهر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه کار مسکن مهر در استان زنجان تاکنون به خوبی پیش رفته به طوری که زنجان جزو استان‌های برتر در این زمینه است، اظهار داشت: دست‌اندر‌کاران ساخت مسکن مهر در استان باید به فکر زمانبندی معین باشند تا کارها طبق برنامه پیش رود.
وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مسائل و مشکلات مسکن مهر را با متقاضیان چه آنهایی که در حال حاضر در این مسکن‌ها ساکن هستند و چه آنهایی که به زودی مسکن خود را تحویل می‌گیرند حل و فصل کند، افزود: استان زنجان در ساخت مسکن مهر نسبت به استان‌‌های دیگر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.  
استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان تنها استان کشور است که در زمینه مسکن مهر به همه تعهدات خود عمل کرده است، خاطر نشان کرد: ثانیه ‌شمار برگزاری جشن مسکن مهر در زنجان آغاز شده و در دهه فجر امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، هیچ مشکلی در اجرای تعهدات مسکن مهر در استان زنجان نداریم و تاکنون بیش از تعهدات خود عمل کرده‌ایم.
رئوفی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه هیچ اصراری به محوطه‌سازی در مسکن مهر نداریم، تصریح کرد: داشتن کیفیت و استاندارد بودن مصالح به کار رفته در مسکن مهر در درجه نخست اهمیت قرار دارد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در امر انشعابات گازرسانی، ایجاد فاضلاب، برق‌رسانی و نصب روشنایی معابر اطراف مسکن مهر در اسرع وقت اقدام کنند افزود: ساخت مسجد، مدرسه و بازارچه برای تامین نیاز خانوارهایی که در مسکن مهر ساکن می‌شوند نیز باید در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های دولتی استان در راستای برگزاری مطلوب جشن مسکن دار شدن در استان همت گماشته و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه قول تحویل واحدهای مسکونی مهر تا پایان دهه فجر امسال داده شده است، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی و تلاش شود، که در زمان مشخص جشن مسکن دار شدن مردم گرفته شود.
استاندار زنجان ساخت پروژه‌های مسکن مهر را از وظایف مسکن و شهرسازی عنوان کرد و افزود: این نهاد در استان به وظایفی که در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد جامعه داشته به خوبی عمل کرده است.
گفتنی است، طبق زمانبندی اعلام شده، 22 بهمن امسال جشن مسکن‌دار شدن همه واجدین شرایط در استان زنجان برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول