اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیاهدره ملوسان نهاوند اجرایی شد

مقاوم‌سازی بیش از 70 درصد منازل مسکونی روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بیش از 70 درصد منازل مسکونی روستای سیاهدره ملوسان نهاوند مقاوم‌سازی شد‌ه‌اند.

مقاوم‌سازی بیش از 70 درصد منازل مسکونی روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست بررسی مشکلات روستای سیاهدره ملوسان نهاوند در جمع مردم این روستا اظهار کرد: خدمات دولت نهم و دهم در مقایسه با دیگر دولت‌ها قابل مقایسه نیست زیرا به گفته مردم این روستا همه خدمات رفاهی که به این روستا آمده فقط در دولت نهم و دهم رخ داده است.
وی ایجاد زیرساخت‌های مناسب در سطح روستاها را موجب ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان روستاها خواند و گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن از ضروریات و از نیازمندی‌های بارز هر روستا به شمار می‌رود.
فرماندار نهاوند با اشاره به شعار عدالت‌محوری دولت نهم و دهم، از ارائه خدمات مطلوب به روستاها به ویژه روستاهای دورافتاده خبر داد و ابراز کرد: در روستاهای بخش مرکزی نهاوند تاکنون 3 هزار و 300 واحد مسکونی با 33 میلیارد تومان مقاوم‌سازی شده‌اند که نشان‌دهنده عمق توجه دولتمردان به رفع مشکلات روستاییان به ویژه در بخش اشتغال، کشاورزی و مسکن است.
وی با اشاره به شرایط جغرافیایی روستای سیاهدره ملوسان برای دولتمردانی که شعار عدالت‌محوری دارند، گفت: دوری و نزدیکی روستاها مطرح نیست بلکه برخورداری مردم از امکانات دولتی دارای اهمیت است.
زارعی‌کوشا در ادامه سخنانش تصریح کرد: در روستای 56 خانوار سیاهدره تاکنون 33 واحد با 170 میلیون تومان مقاوم‌سازی شده است.
فرماندار نهاوند از آغاز گازرسانی به این روستا در سال 91 خبر داد و ابراز کرد: برای توسعه کشاورزی در این روستا و احیای باغات گردوی آن، برخورداری از تسهیلات آبیاری تحت فشار در دستور کار است به این صورت که جهاد کشاورزی به ازای هر هکتار در این روستا 3.5 میلیون تومان بلاعوض برای ایجاد آبیاری تحت فشار پرداخت می‌کند.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول