اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیکر مادر شهیدان جمشیدی در خورموج تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک و مطهر بانوی قهرمان پرور و صبور مرحومه فاطمه زینبی مادر شهیدان کریم و اسماعیل جمشیدی از مسجد دشتی‌های شهر خورموج تا گلزار شهدای روستای دهداری شهرستان دشتی تشییع شد.

پیکر مادر شهیدان جمشیدی در خورموج تشییع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، صبح امروز پیکر آن فقیده با ادای احترام و تشریفات امت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه  دشتی، تنگستان، بوشهر و دشتستان پس از اینکه از مسجد دشتی‌ها تا سه‌راه بوشهر ـ گنگان بر دوش امت اسلامی تشییع شد به زادگاهش در روستای دهداری حمل و در جوار مرقد شهدای انقلاب اسلامی به خاک سپرده شد.
مرحومه فقیده پس از هشت سال بیماری شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست و روح پاک و مطهر او با شهیدان والامقام دفاع مقدس همراه شد.
در این مراسم سردار علی جمشیدی یکی از فرزندان این مادر شهیدان ضمن تقدیر از حضور گسترده در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آن مرحومه، مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های دشتی، تنگستان، بوشهر و دشتستان گفت: مادرم یکی از مریدان حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای بودند و تاکید داشتند که تا نفس دارید از آقا پیروی و حمایت کنید و اجازه ندهید که منافقین و دشمنان به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه آسیبی وارد کنند.
استاد دانشگاه امام حسین تهران افزود: مادرم افتخار می‌کرد که دو شهید را تقدیم به امام و ولایت و نظام کرده است.
وی گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری در تماسی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان جمشیدی به مردم استان بوشهر وی را بانوی باتقوا و مومن به خدا عنوان کرده است.
جمشیدی یادآور شد: مادرم در روستا یک پرستار بود برای خانواده‌ها و قبل از انقلاب با توجه به عدم راه دسترسی به روستاهای همجوار با پای پیاده برای کمک به مردم به روستاها می‌رفت.
نماینده ندسا در دانشگاه امام حسین گفت: شهدا ذخایر عالم بقا هستند و هرچه ما داریم از شهدا، امام شهدا و ولایت است و امروز وظیفه همه ما پیروی و اطاعت از امام خامنه‌ای است.
جمشیدی امام خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام در قرن حاضر عنوان کرد و گفت: انقلاب به خون شهدا احتیاج دارد تا جامعه تحت تاثیر این خون مقدس تحرک یابد زیرا شهدا رفته‌اند تا ولایت فقیه بماند.
برادر شهیدان اسماعیل و کریم جمشیدی اضافه کرد: آرزو دارم تا زنده‌ هستم راه شهدا را ادامه داده و در نهایت خداوند توفیق شهادت نیز به اینجانب عطا کند.
در مراسم تشییع مادران شهیدان جمعی از خانواده‌های معظم شاهد، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج، رئیس حراست فرمانداری و بنیاد شهید، راه و ترابری، گاز و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
مراسم ختم مادر شهیدان اسماعیل و کریم جمشیدی صبح و بعد از ظهر امروز و همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت آن مرحومه در حسینیه خورموج واقع در انتهای خیابان پاسداران جنوبی برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس نیز درگذشت مرحوم مغفوره زینبی مادر شهیدان کریم و اسماعیلی جمشیدی را به خانواده بزرگ جمشیدی که تاکنون چهار شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده‌ است؛ تسلیت می‌گوید.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول