اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 دی‌ ماه‌ جاری

یادواره سرداران و 120 شهید بهمئی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید شهرستان بهمئی از برگزاری یادواره سرداران و 120 شهید این شهرستان در 29 دی ‌ماه جاری خبر داد.

یادواره سرداران و 120 شهید بهمئی برگزار می‌شود
حجت‌الله فروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: وظیفه همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است که حماسه‌های به یاد ماندنی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را به نحو شایسته‌ای به نسل جوان منتقل کنند. 
فروزی افزود: در طول دوران دفاع مقدس رزمندگان و جوانان ایثارگر ایران اسلامی در برابر ارتش متجاوز و وابسته به قدرت‌های استکباری رژیم بعث عراق جانانه ایستادگی کرده و نام خود را برای همیشه در تاریخ شجاعت‌ها و دلاور‌مردی‌ها ثبت کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی در این هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به آن اهداف شومی که مدنظر داشته دست یابند و به همین دلیل با تغییر تاکتیک‌ها اکنون در جبهه‌ای دیگر جنگ نرم را که بسیار دشوارتر از جنگ نظامی بوده در پیش گرفته‌ا‌ند. 
فروزی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان به مانند گرامیداشت حماسه تاریخی عاشورا اثر شگرفی در بیداری وجدان‌های پاک دارد، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا در این هنگامه که دشمن قصد مقابله با اسلام را کرده به مانند گرامیداشت و تجدید خاطره شهدای حماسه عاشورا در دشت کربلا است. 
وی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را در زمانه کنونی که دشمن از هر جهت اسلام‌زدایی را در پیشانی برنامه‌های خود قرار داده به مثابه پاسداشت قیام عاشورای حسینی دانست. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی به فتنه‌های کنونی که از سوی دشمن برای براندازی نظام اسلامی تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل پا برجا بودن انقلاب و نظام با حجم بالای فتنه کنونی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و امروز بیشترین دشمنی استکبار به واسطه حفظ همین روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در بین جوانان است.
فروزی تصریح کرد: ریشه همه فتنه‌ها و توطئه‌ها در طول 32 سال اخیر در تفکرات غرب‌گرایانه برخی فریب‌خوردگان داخلی بوده که خواسته و ناخواسته آلت دست دشمن شده و به کشور و ملت خود خیانت می‌کنند.
وی به برگزاری یادواره سرداران و 120 شهید این شهرستان در روزهای پایانی دی‌ ماه جاری اشاره کرد و گفت: این مراسم نورانی و معنوی در روز 29 دی ‌ماه جاری راس ساعت 9 صبح در سالن ورزشی شهر لیکک با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود. 
این مسئول از همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا در زمینه برپایی این یادواره همکاری لازم را با بنیاد شهید داشته باشند که در این میان صدا و سیما برای انعکاس آن رسالتی بزرگ بر دوش دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول