اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

نظام متکی بر خون شهیدان تزلزل‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: یکی از هادیان سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: نظامی که بر پایه خون پاک شهدا استوار شده متزلزل نخواهد شد.

نظام متکی بر خون شهیدان تزلزل‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان عصر امروز در جمع هیئت امنای امامزاده‌های این استان، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران، سازماندهی گسترده‌ای را برای براندازی این نظام الهی انجام داده بودند که ناکام ماند.
وی با تبیین فتنه دشمن در خرداد سال 88 و نقش برخی از خواص و نیروهای خودی در تشدید و راه‌اندازی این فتنه، گفت: نظامی که بر خون‎های پاک شهیدانی چون همت، باکری، زین‌الدین‌ها و ... استوار است هرگز متزلزل نخواهد شد.
خلیلیان اضافه کرد: خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و سایر شهدای مظلوم که قربانی تروریست‌های بین‌المللی شدند نگهدارنده این نهضت عظیم امام راحل(ره) خواهد بود.
این هادی سیاسی به فضاسازی رسانه‌ای و جو روانی دشمنان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با برشمردن ترفندهای دشمن، هدف آنها را تاثیرگذاری بر میزان مشارکت مردم و کاهش حضور حداکثری در انتخابات دانست.
وی پیروی محض از ولایت و عمل به فرامین ایشان، تیزبینی، هوشمندی و تحلیل درست را مهم‌ترین رسالت همگان در شرایط فعلی ارزیابی کرد و گفت: غفلت از یاد شهدا و امام شهیدان ما را از رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی دور خواهد کرد، از این رو حتی یک روز هم نباید از یاد آنها غافل شویم بلکه باید با زنده نگه داشتن یاد آنها و همچنین بیان خاطرات و دلاورمردی‌های آنان نسل امروز را نیز با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.
خلیلیان گفت: امروزه ایران اسلامی در جهان یک ملت پویا و سرزنده به شمار می‌آید و همگان می‌دانند که این ملت آزادی و استقلال خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی‌کند.
وی اظهار داشت:‌ اگر امروز جهانیان به ما احترام می‌گذارند و جرأت نمی‌کنند همچون عراق و افغانستان با ما رفتار کنند، به این دلیل است که می‌دانند جوانان ایران اسلامی با اتکا به توانایی‌های خود حتی یک لحظه هم از حفظ دستاوردهای انقلاب خود غافل نمی‌شوند.
این هادی سیاسی سپاه تصریح کرد: فراموش کردن یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، جانبازان و آزادگان و به طور کلی ایثارگران عزیز غفلتی است جبران‌ناشدنی که ملت ما هیچ‌گاه به آن تن نخواهد داد.
انتهای پیام/ص20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول