اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

بدمینتون‌باز گیلان قهرمان مسابقات یک‌نفره ایران شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: بدمینتون‌باز گیلانی در مسابقات یک‌نفره قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان قهرمان شد.

بدمینتون‌باز گیلان قهرمان مسابقات یک‌نفره ایران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن مقبل‌دوست عصر امروز در جمع روسای هیئت‌های ورزشی استان بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش مردان در قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون آقایان که امسال با حضور تمام ستاره‌های بدمینتون ایران در شهر قزوین آغاز شده بود با مشخص شدن برترین‌ها امروز پایان یافت.
به گفته این مسئول، در رقابت‌های یک‌نفره مردان محمدرضا خردمندی بدمینتون باز شایسته گیلان توانست صاحب مدال طلا شود و در دیدار نهایی علی شاه‌حسینی را دو بر صفر شکست دهد.
وی با اشاره به نتایج تیمی این رقابت‌ها افزود: در این رقابت‌ها تیم تهران قهرمان شد، زنجان به عنوان دوم دست یافت و تیم گیلان به همراه کرمانشاه سوم مشترک شدند.
 
*صعود 26 پله‌ای پینگ‌پنگ‌باز گیلان در رنکینگ راکت به دستان دنیا
 
معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد: طبق اعلام رنکینگ راکت به‌دستان جهان در نخستین ماه سال میلادی در سایت فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ بازان کشورمان صعود چشمگیر و خارق‌العاده‌ای داشتند.
مقبل‌دوست افزود: در این رقابت‌ها محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان که در رنکینگ ماه قبل از آغاز سال میلادی یک ستاره نیز دریافت کرده بود با 26 پله صعود در جایگاه 241 جهان قرار گرفت.
به گفته وی، هر پینگ‌پنگ باز در رنکینگ جهانی در صورت عدم شرکت به مدت شش ماه در پروتور و یا رقابت‌های بین‌المللی یک ستاره در این رنکینگ دریافت می‌کند.
معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در صورت دریافت سه ستاره متوالی، از رنکینگ پینگ‌پنگ بازان جهان حذف می‌شود.
 
*ورزشکار گیلانی عازم مسابقات جام جهانی فوتبال‌دستی فرانسه شد
 
وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال‌دستی کشورمان به منظور حضور در پنجمین دوره جام جهانی، امروز راهی شهر «نانت» فرانسه محل برگزاری این مسابقات شد.
مقبل‌دوست تصریح کرد: رضا شهرستانی از گیلان به همراه شش ورزشکار دیگر نفرات حاضر در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.
به گفته وی، تیم ملی اعزامی کشورمان را محمد چمنی به عنوان سرپرست و داور بین‌المللی و حسین رعیت‌زاده به عنوان سرمربی هدایت می‌کنند.
این مسئول، خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال‌دستی ایران در این مسابقات با تیم‌های آلمان ، هلند و جمهوری چک هم‌گروه است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال‌دستی جام جهانی از تاریخ 15 تا 18 دی جاری در دو دسته در شهر نانت فرانسه برگزار می‌شود، یادآور شد: تیم ایران در دسته یک جهانی ( 16 تیم برتر جهان ) پیکار می‌کند. 
انتهای پیام/ی10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول