اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم ورود آقایان ممنوع در شهرری نقد شد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع در باشگاه سینمایی خانواده حوزه هنری شهرری نقد شد.

فیلم ورود آقایان ممنوع در شهرری نقد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری شهرری، سومین جلسه باشگاه سینمایی خانواده با نقد و بررسی فیلم ورود آقایان ممنوع در نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری شهرری برگزار شد.
حسن شیخ‌حائری یکی از منتقدان سینما و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، در این جلسه به تفاوت‌های طنز سخیف و طنز فاخر و همچنین طنز موجود در فیلم ورود آقایان ممنوع پرداخت.
این منتقد سینما، اظهار داشت: طنز را می‌توان سخیف و هم می‌توان فاخر تعریف کرد و اغلب کارگردان‌های طنز ما از طنزهای سخیف استفاده می‌کنند اما، کمتر کسی را دیده‌ایم که طنز فاخر با ته مایه‌های فانتزی بسازد.
وی در ادامه افزود: در طنزهای سخیف و یا بیشتر فیلم‌های کمدی مشکل فیلمنامه است اما، فیلم ورود آقایان ممنوع را می‌توان یک طنز فاخر با ته مایه‌های فانتزی نامید.
شیخ حائری اظهار داشت: فیلمنامه حرف اول را در این فیلم می‌زند چون یک فیلمنامه‌نویس حرفه‌ای به نام پیمان قاسم‌خانی آن را نوشته است.
این منتقد سینما تاکید کرد: مانی حقیقی توانایی‌های زیادی در زمینه بازیگری دارد و به نظر من اگر زودتر بازیگری را شروع می‌کرد، بسیار موفق‌تر از الان بود، البته حقیقی الان در زمینه کارگردانی بسیار موفق بوده و فیلم‌های معنا‌گرای زیادی ساخته است.
شیخ حائری در پایان گفت: انتخاب رضا عطاران برای نقش جبلی بسیار عالی بود چون عطاران در فیلم‌های طنز بسیار موفق بوده و بیشتر سریال‌هایی طنزی که وی کارگردانی کرده همیشه موفق بوده است.
باشگاه سینمایی خانواده با هدف تعامل بین حوزه هنری شهرری و نهادهای مختلف موجود در این شهرستان و به منظور گسترش تعاملات فرهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و خدمت‌رسان تشکیل شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول