اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی ملکان تاکید کرد:

نایدیده گرفتن حقوق مردم ملکان در راه‌آهن مراغه ـ میاندوآب

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای اسلامی شهرستان ملکان از نادیده گرفته شدن حقوق حقه مردم ملکان در اجرای طرح راه‌آهن مراغه ـ میاندوآب انتقاد کرد.

نایدیده گرفتن حقوق مردم ملکان در راه‌آهن مراغه ـ میاندوآب
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، جهانگیر پاشازاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: خبر احداث این راه‌آهن موجب خوشحالی مردم ملکان شد تا آنجا که اهالی قدرشناس این شهرستان با از دست دادن بهترین باغات انگور و چشم‌پوشی از منابع درامدی خود و فرزندانشان خواستند دست همکاری به مسئولان راه‌آهن بدهند.
وی تصریح کرد: ولی متاسفانه مسئولان وزارت راه با وجود این همه ایثارگری و همکاری مردم ملکان در راستای اجرای سریع‌تر با عدم احداث ایستگاه اصلی در این شهرستان حقوق حقه آنها را نادیده گرفتند.
عضو شورای اسلامی شهرستان ملکان گفت: البته برای این منطقه که بیش از یکصدهزار نفر جمعیت دارد، احداث یک ایستگاه فرعی در نظر گرفته شده که آن هم هنوز احداث نشده است.
وی در ادامه از رفع دغدغه تامین مسکن جوانان سراسر کشور و به خصوص مناطق محروم توسط دولت عدالت‌محور خبر داد و تصریح کرد: تامین مسکن قبلا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوانان و اهالی کم درآمد بود.
پاشازاده افزود: ولی متاسفانه حدود 20 سالی است در جنب جهاد کشاورزی ملکان واقع در شهرک ولی‌عصر (عج) یک مجتمع مسکونی در حال ساخت است که با گذشت زمان و سپری شدن عمر مفید این واحدهای نیمه کاره در حال تخریب هستند.
وی با اشاره به هزینه هنگفت از جیب بیت‌المال برای احداث این پروژه خواستار چاره‌اندیشی مسئولان مربوطه شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول