اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پژوهش‌های دینی در جامعه کمرنگ است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: پژوهش‌های دینی در سطح جامعه ما کمرنگ است.

پژوهش‌های دینی در جامعه کمرنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و اقشار تاثیرگذار دینی استان در کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه بویژه در شرایط کنونی یک مسئله مهم است که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.
وی افزود: راه‌اندازی مراکز حوزوی و علوم دینی در این شهرستان امری لازم است و دبیرستان معارف در کنگان باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
فرماندار کنگان با اشاره به ضرورت کارفرهنگی و دینی گفت: پژوهش‌های دینی در سطح جامعه ما کمرنگ است که باید تقویت شود.
یزدان‌شناس اذعان داشت: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن اسلام و تضعیف ارزش‌ها و معنویات تلاش زیادی از خود نشان می‌دهند که باید با برنامه‌های پرمحتوای فرهنگی در برابر دشمنان بایستیم.
امام جمعه کنگان نیز با اشاره به کمرنگ برگزار کردن برخی محافل دینی از جمله موالید امام باقر (ع) و امام کاظم (ع) در ماه صفر گفت: بزرگترین اشتباه پاسکاری و توپ را به زمین این و آن انداختن است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: باید اقرار کنیم، آنگونه که حق مطلب بوده نتوانستیم از معارف بلند اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم و این قابل قبول نیست.
وی در بخش دیگر با تاکید بر انجام کارهای قرآنی خواستار راه‌اندازی مدرسه دارالحفظ در کنگان شد و تصریح کرد: آشنایی جوانان با قرآن در موفقیت جامعه بسیار اثربخش است.
امام جمعه کنگان یادآور شد: راه‌اندازی ستاد ادواج آسان، معمور کردن مساجد و تقویت مادی و معنوی حوزه‌های علمیه از مهم‌ترین مواردی است که در این شهرستان باید پیگیری شوند.
محمودی ابراز داشت: ساماندهی امر مداحی، برگزاری آزمون‌های دینی و فرهنگی و برگزاری کلاس‌های تفسیری در کنگان نیز از دیگر مواردی است که باید پیگیری شوند.
در این آیین بیش از 20 نفر از فرهیختگان و نخبگان حوزه دین و فرهنگ از سراسر استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول