اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت:

4 هزار نفر برگزاری انتخابات را در کوهدشت بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: 4 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در کوهدشت بر عهده دارند.

4 هزار نفر برگزاری انتخابات را در کوهدشت بر عهده دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، سیروس ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت در خصوص انتخابات گفت: ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت هم‌زمان با سراسر کشور در سوم دی ماه کار ثبت نام کاندیدها را شروع و تا پایان مهلت ثبت نام در مجموع 16 نفر در این شهرستان و یک نفر در وزارت کشور ثبت نام کردند.
 وی با بیان اینکه انتخابات یک جشن ملی و یک نشاط اجتماعی است، افزود: هم‌زمان با ثبت نام کاندیدها کار تشکیل هیئت‌های اجرایی نیز انجام گرفت و این هیئت‌ها کار خود را شروع کردند.
فرماندار کوهدشت خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت حدود 177 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که 103 شعبه آن روستایی و 74 شعبه شهری بوده و 4 هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.
ابراهیمی به وظیفه احزاب و گروه‌های سیاسی اشاره کرد و ادامه گفت: احزاب و گروه‌ها نباید به فکر از صحنه خارج کردن و متهم کردن همدیگر باشند، بلکه باید با تبلیغات منطقی مردم را به آرامش و حضور پرشور به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.
وی تصریح کرد: انتخابات یک جشن ملی، مذهبی و یک نشاط اجتماعی است، نه یک چالش و مقوله‌ای خشن و انتظار می‌رود افراد جامعه نیز به این موضوع به این شکل نگاه کنند و با آرامش و شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار کوهدشت بر مشارکت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد و یادآور شد: ما باید یاد بگیریم که کار جمعی انجام دهیم و هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، یاس دشمنان این کشور هم بیشتر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ کشورمان جوانان زیادی جان خود را فدا کردند تا در کشور وضعیتی پیش بیاید که مردم بتوانند این چنین در سرنوشت خودشان دخیل باشند و اسلام به عنوان مکتب این مردم،در جامعه زنده و حضور پیدا کند.
  ابراهیمی در ادامه به زمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: تبلیغات کاندیدها با استناد به ماده 56 قانون انتخابات هشت روز قبل از اخذ رای‌گیری چهار اسفند شروع و تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی دهم اسفند به اتمام می‌رسد و کاندیدها به ازای هر منطقه شهری می‌توانند یک ستاد مرکزی داشته باشند، داشتن ستاد فرعی هم بلامانع است، اما زدن هر گونه بنر و طناب عکسی در سطح شهر ممنوع است.
فرماندار کوهدشت گفت: ما منتظر یک انتخابات سالم در شهرستان کوهدشت هستیم و به یاری خدا هیچ گاه فکر خلاف در سر هیچ کس نخواهد بود و هر آنچه مردم داخل صندوق‌ها بیندازند همان را شمارش و به صاحبان آرا تحویل می‌دهیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول