اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

89درصد تعهد اشتغالزایی فریدن محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: تعهد اشتغالزایی شهرستان فریدن 2هزار و442 فرصت شغلی است که تاکنون 89درصد آن محقق شده است.

89درصد تعهد اشتغالزایی فریدن محقق شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، اسدالله احمدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فریدن، اظهار داشت: تعهد اشتغالزایی شهرستان فریدن 2هزار و 442 فرصت شغلی است که تاکنون 2هزار و176 فرصت شغلی در فریدن ایجاد شده و 89 درصد از تعهد فرصت شغلی شهرستان تحقق یافته که امیدواریم بانک‌ها تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی را پرداخت کنند.
وی در بخشی از سخنان خود به نزدیک شدن به زمان انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور گسترده و چشمگیر مردم در انتخابات از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا فضای ادارات باید فضای سالمی باشد، اما کارکنان دستگاه‌ها حق ندارند از امکانات دولتی به نفع کاندیداهای خاص استفاده کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلف طبق قوانین برخورد می‌شود.
فرماندار فریدن به تعرفه‌های آب، برق و گاز واحدهای آموزشی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری واحدهای آموزشی در مورد پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز از 50 درصد معافیت برخوردار شدند، اما شرکت‌های مربوطه طبق روال گذشته محاسبه کرده‌اند که انتظار اصلاح تعرفه‌ها را داریم.
وی در ادامه به هوشمندسازی مدارس و نقش آن در تحول نظام تحصیلی و محتوای کتاب‌های درسی اشاره کرد و افزود: 20درصد از مدارس بخش مرکزی فریدن امسال در طرح هوشمندسازی قرار گرفته‌اند و نخستین مدرسه هوشمند به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول