اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

نیروهای خدمات شهری مشهد برای مقابله با یخ‌زدگی معابر آماده هستند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به بارش برف از صبح امروز در شهر مشهد نیروهای خدمات شهری برای مقابله با مشکلات احتمالی به‌ویژه یخ‌زدگی معابر آمادگی کامل دارند.

نیروهای خدمات شهری مشهد برای مقابله با یخ‌زدگی معابر آماده هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، خلیل‌الله کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهارداشت: با توجه به بارش برف سنگین در شهر مشهد، شهرداری آمادگی لازم برای مقابله با یخ‌زدگی معابر را دارد.
کاظمی افزود: در حال حاضر 20 دستگاه نمک‌پاش و سه دستگاه مایع‌پاش از صبح امروز فعالیت خود را در سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر آغاز کرده‌اند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: هم‌چنین تمام مخزن‌های شن و نمک در سطوح شیب‌دار و تقاطع‌های غیرهمسطح شهر از شب گذشته مجهز به شن و نمک هستند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با مجهز شدن این مخزن‌ها، نیروهای خدمات شهری و شهروندان از صبح امروز به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر به پاشیدن شن و نمک در سطح شهر اقدام کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در حال حاضر دستگاه‌های برف‌روب نیز از صبح امروز در حالت آماده‌باش هستند و در صورت نیاز از بعدازظهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول