اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

ستاد برف‏روبی بومهن با کمبودی مواجه نیست

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن گفت: خوشبختانه ستاد برف‏روبی شهرداری بومهن با کمبودی مواجه نیست.

ستاد برف‏روبی بومهن با کمبودی مواجه نیست
محمدرضا آهنگران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ستاد بحران و برف‏روبی شهرداری بومهن پیش از ورود به فصول سرد سال برگزار شد.
وی از آمادگی کامل نیروهای ستاد برف‏روبی بومهن خبر داد و افزود: خوشبختانه همه نیروهای ستاد بحران و خانواده بزرگ شهرداری بومهن برای خدمات‏رسانی در روزهای برفی از آمادگی کامل برخوردارند.
آهنگران ادامه داد: علاوه بر این، خدمات شهری شهرداری بومهن نیز با تجهیزات مناسب ارائه کارکردی شایسته تا انتهای سال جاری را در برنامه‏های خود گنجانده است.
شهردار بومهن تجهیزات کنونی ستاد برف‏روبی این نهاد را کافی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه ستاد برف‏روبی شهرداری دماوند با کمبود امکانات مواجه نیست.
وی تصریح کرد: مدیریت کنونی شهرداری بومهن پس از استقرار در خصوص تجهیز یگان خودرویی خود از جمله ستاد برف‏روبی اقدامات خوبی را اجرایی ساخت.
آهنگران با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی خاطرنشان کرد: شهرداری بومهن در مسیر خدمات‏رسانی به مردم همواره حمایت‏ها و مساعدت‏های مسئولانی نظیر امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، استانداری تهران، فرمانداری تهران، بخشداری مرکزی این شهرستان، شورای اسلامی شهر بومهن، دوایر دولتی، خیران و از همه مهم‏تر مردم شریف، ولایی و انقلابی بومهن را همراه خود می‏دید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول