اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه استحفاظی همدان صورت گرفت

نصب 14 هزار تابلو در محورهای مواصلاتی

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان از نصب 14 هزار تابلوی جدید در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی استان همدان خبر داد.

نصب 14 هزار تابلو در محورهای مواصلاتی
محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به استقرار 37 پایگاه در گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر استان اظهار کرد: 276 دستگاه انواع تجهیزات شامل ماشین‌آلات برف‌روب، نمک‌پاش، برف‌خور و سواری کمک‌دار در این 37 پایگاه مستقر هستند.
وی ادامه داد: حدود 540 نفر نیروی انسانی شامل سرپرست اکیپ‌ها، نیروهای پشتیبانی، نیروهای نمک‌پاش و اپراتور دستگاه‌ها برای طرح زمستانی در نظر گرفته شده است که به صورت شیفتی و در مواقع نزول برف و باران هر دو شیفت در این پایگاه‌ها انجام وظیفه می‌کنند.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان با اشاره به آیین‌نامه علائم راه‌های ایران که مشخص می‌کند متناسب با نوع جاده چه تابلوهایی باید نصب شود، افزود: در رابطه با ساماندهی تابلوها نیز توسط مشاور کار مطالعاتی روی محورهای استان انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین یک طرح نقشه نواری برای راه‌ها تهیه شده که مشخص می‌کند در چه مکانی و چه تابلوهایی بر اساس همین آیین‌نامه نصب شود.
رودباری با اشاره به نصب 14 هزار تابلوی جدید در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی استان تصریح کرد: ساماندهی تابلوها را در محورهای شریانی و اصلی انجام داده‌ایم و امسال در راستای نگهداری این تابلوها، علائم و تکمیل تابلوی راه‌های روستایی آسفالته و فاقد تابلو تمرکز بیشتری کرده‌ایم.
وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ پلیس ‌راه با راهداران در عملیات راهداری زمستانی اضافه کرد: در سه گردنه اسدآباد، همه‌کسی در محور همدان، سنندج و گردنه گرمک در محور رزن، آوج نیروهای پلیس ‌راه نیز در راهدارخانه‌های اداره راه و ترابری در کنار راهدارها در تمام محورها حضوری فعال دارند.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: علاوه بر راهداران و پلیس ‌راه، اورژانس و جمعیت هلال ‌احمر استان نیز در همه محورها حضور مستمر دارند و مدیریت بحران استان نیز در شرایط بحرانی به کمک دستگاه‌های دیگر می‌آید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول