اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و ترابری خراسان رضوی:

139 پروژه راه و ترابری در خراسان رضوی در حال اجراست

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی گفت: 139 پروژه راهسازی و راهداری توسط این اداره‌کل در استان خراسان رضوی در حال اجرا است.

139 پروژه راه و ترابری در خراسان رضوی در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: 70 پروژه از این مجموعه به طول 953 کیلومتر مربوط به راه‌های  برون‌شهری استان است و 11 پروژه نیز به صورت روکش آسفالت در حال اجراست.
سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی اظهار داشت: ایمن‌سازی و بهسازی جاده‌ها نیز 42 پروژه در حال اجرا در استان را به خود اختصاص داده است.
صنیعی افزود: 16 مورد احداث باند دوم جاده و تبدیل آن به بزرگراه از دیگر پروژه‌هایی است که توسط این اداره کل در حال اجرا است که به صورت متوسط این پروژه‌ها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
وی اظهار داشت: فقیر است لذا خراسان رضوی به لحاظ گسترش راه‌های این استان با توجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) از حجم تردد بالایی برخوردار است اما مسیرهای جاده‌ای متناسبی با این حجم تردد ندارد.
سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی افزود: وجود چهار پایانه مرزی در استان نیز یکی دیگر از عواملی است که سبب افزایش تردد خودروهای ترانزیت شده و حجم تردد را بالا برده است.
صنیعی اظهار داشت: زیر بار رفتن آزادراه حرم تا حرم که هم‌اکنون از سه نقطه در ورامین، شاهرود و سبزوار در حال اجرا است، تحقق آزادراه مشهد- قوچان، قطار سریع‌ السیر مشهد ـ تهران و همچنین احداث خط آهن مشهد-گرگان از جمله مواردی است که در صورت تکمیل و  بهره‌برداری می‌تواند تردد به مشهد مقدس را تسهیل کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول