اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان:

اداره راه و ترابری همدان، متولی گنجنامه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان گفت: اداره راه و ترابری شهرستان همدان متولی گنجنامه است.

اداره راه و ترابری همدان، متولی گنجنامه است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان با تأکید بر اینکه ایران یکی از 10 کشور بلاخیز جهان است، افزود: به همین منظور باید از هر نظر آمادگی کافی و وافی برای مقابله و پیشگیری در مواجهه با حوادث را داشته باشیم.
وی فرهنگسازی و آموزش را بهترین و مهم‌ترین راه کاهش اثرات بلایای طبیعی دانست و گفت: در همین راستا یک دوره کلاس‌ آموزشی از سوی شهرداری همدان برای اعضای ستاد مدیریت بحران برگزار شده که بازتاب خوبی را داشته است.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان رسانه‌ها را از ارکان هدایتگری و آماده‌سازی برای مقابله با حوادث دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث مدیریت بحران باید موارد لازم را به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر در اختیار رسانه‌ها و مطبوعات قرار دهند تا از این طریق شاهد تحقق اهداف پیش رو در کاهش اثرات بلایای طبیعی باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مقابله با حوادث و پیامدهای ناشی از آن در فصل سرما بیشتر نمود می‌یابد، گفت: شهرداری‌ها به‌عنوان مدیریت شهری نقش مهمی در این راستا دارند که باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.
محمدی افزود: شهرداری همدان با تدوین برنامه‌ای مدون، تقسیم وظایف و تعیین نیروها در این راستا اقدامات در خور شایانی انجام داده که دیگر شهرداری‌های شهرستان نیز باید از این اقدام ارزشمند الگوبرداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: از آن جا که بسیاری از مخازن آب روستایی در خارج از روستاها قرار دارند شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان باید تدابیر لازم را در فصل سرما اتخاذ کند تا روستاییان در تأمین آب در مواقع سرما و یخبندان با مشکلی مواجه نشوند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان در ادامه سخنانش با اشاره به اختصاص 200 میلیون تومان طی سال جاری برای محور گنجنامه اظهار کرد: این مهم تا حدود زیادی بروز مشکل در این بخش را کاهش داده ولی باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
محمدی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بازگشایی ورودی و خروجی پل‌های سطح شهرستان همدان نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مدنظر راه و ترابری قرار گیرد.
وی اظهار کرد: رفع مشکل لاین برگشت پیچ حیدره به امامزاده محسن(ع) از دیگر مقولاتی است که باید برآورد هزینه شود تا نسبت به رفع و رجوع این معضل نیز اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان در پایان خواستار آسیب‌شناسی مساجد در بحث ایمن‌سازی آنها شد و ابراز کرد: این مهم نیز برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می‌پذیرد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول