اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در آستانه صعود به لیگ دسته اول

تیم فوتبال سایپا مهر کرج سوم شد

خبرگزاری فارس: سرمربی جوان سایپا مهر گفت: نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم سایپا مهر نماینده استان البرز با کسب 25 امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فوتبال سایپا مهر کرج سوم شد
محمد ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تثبیت حضور تیم در نخستین سال حضور در لیگ دو کشور هدف ما در ابتدای این فصل بود و بر همین اساس کار آماده‌سازی تیم و جذب بازیکنان مدنظر قرار گرفت، با این حال این توانایی را در نفرات خود می‌دیدیم که در نخستین سال حضور در لیگ دو در قامت یک مدعی ظاهر شویم و برای رسیدن به لیگ دسته اول کشور قدم برداریم.
سرمربی تیم سایپا مهر کرج با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول بازی‌ها گفت: تیم مهر در دو جبهه لیگ دو و جام حذفی رقابت کرد و به نسبت سایر‌ تیم‌های گروه چهار بازی بیشتر انجام داد.
وی ادامه داد: در عین حال تیم ما در مقابل دو تیم لیگ برتری استقلال و راه‌آهن به میدان رفت و همین مسئله فشار مضاعفی را به تیم ما وارد کرد اما با این وجود به خوبی این دوران پرفشار را پشت سر نهادیم و همچنان به عنوان یک مدعی در بالای جدول حاضر هستیم.
سرمربی جوان سایپا مهر با بیان اینکه برگزاری بازی‌های عقب افتاده فرصت موجود در بین نیم فصل را از این تیم گرفت، تصریح کرد: قصد داشتیم در فرصت موجود اردوی آماده‌سازی را برای تیم برپا کنیم اما به دلیل انجام بازی‌های عقب افتاده این مجال از دست رفت و باید از روز 20 دی ماه دیدارهای خود را در نیم فصل دوم آغاز کنیم البته به دنبال جذب چند بازیکن در خطوط حمله و هافبک هستیم که امیدوارم بتوانیم در این باره اقدام موثری را صورت دهیم.
ربیعی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا اختلافات موجود میان مدیریت تیم و کادر فنی بر روند کار تیمی اثرگذار بود یا خیر، اظهار داشت: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد اما مهم آن است که این اختلاف‌ها را بتوان با تعامل حل کرد که خوشبختانه در نیم فصل اول این مسائل خیلی نتوانست بر روند حرکتی تیم اثرگذار باشد و امتیازات لازم را جمع‌آوری کردیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول