اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان خبر داد

5 فوتبالیست معلول و جانباز گیلان در راه لندن

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان گفت: پنج گیلانی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم فوتبال هفت‌ نفره جانبازان و معلولان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن راه‌ یافتند.

5 فوتبالیست معلول و جانباز گیلان در راه لندن
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر فدایی عصر امروز در جمع اعضای هیئت جانبازان معلولان استان از راهیابی پنج ورزشکار معلول و جانباز گیلانی در تیم ملی فوتبال هفت نفره خبر داد و اظهار داشت: تیم فوتبال هفت نفره ایران برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن سومین مرحله اردوی آمادگی خود را برگزار می‌کند.
وی افزود: این اردو در کیش از 16 تا 25 دی جاری با حضور 18 ورزشکار از استان‌های کرمانشاه، فارس، تهران، گیلان، مرکزی، زنجان، خوزستان و بوشهر برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: ملی‌پوشان زیر نظر امین‌الله مانی سرمربی و احمد جانعلی مربی تمرینات خود را انجام می‌دهند.
به گفته وی، همچنین مسعود عماری مربی بدن‌ساز و حمید شرافتی مربی دروازه‌بان ورزشکاران را در این اردو همراهی می‌کنند.
فدایی ابراز داشت: صادق حسنی، اسماعیل ملک‌زاده، رسول آتش‌افروز، جاسم بخشی و مهران نکویی‌مجد از گیلان به همراه 13 ورزشکار دیگر در این اردو شرکت می‌کنند. 
وی با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت‌های لیگ باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولان به میزبانی ساری و در مجتمع ورزشی و تفریحی ایثار برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: حدود 80 ورزشکار از تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، خوزستان، لرستان، گلستان، گیلان، فارس، اصفهان، مرکزی و خراسان رضوی در روزهای 16 و 17 دی با هم رقابت می‌کنند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان ادامه داد: مسابقات مرحله نهایی لیگ، در هفت ماده و دو کلاس ایستاده و نشسته و در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شده و در پایان نفرات برگزیده و حائز شرایط، برای حضور در تمرینات تیم ملی دعوت می‌شوند. 
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های فوتسال جانبازان گیلانی، موسوم به «جام ولایت» با قهرمانی تیم رشت به کار خود پایان داد افزود: این رقابت‌ها با حضور 12 تیم در سه منطقه برگزار شد که پس از برگزاری دیدارهای مرحله نخست، شش تیم رشت، سیاهکل، فومن، انزلی، صومعه‌سرا و لنگرود برای برگزاری رقابت‌های نهایی انتخاب شدند.
فدایی یادآور شد: رقابت‌های دور نهایی نیز به صورت دوره‌ای برگزار شد که در نهایت تیم رشت با 15 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم لنگرود با 12 امتیاز بر جایگاه دوم ایستاد و تیم انزلی با 9 امتیاز بر جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام/ی20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول