اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کناره‌گیری موقت

تقوی برای هدایت فوتبال صنعت ساری بازگشت

خبرگزاری فارس: پس از کناره‌گیری رضا تقوی از سرمربیگری صنعت ساری، دوباره با رایزنی‌های انجام شده وی برای هدایت صنعت ساری به این تیم بازگشت.

تقوی برای هدایت فوتبال صنعت ساری بازگشت
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از باخت سنگین سه بر یک بازی خانگی صنعت ساری برابر ایرانجوان بوشهر که رضا تقوی با توهین و ناسزای تماشاگران از سرمربیگری تیم کناره‌گیری کرده بود، دوباره با رایزنی‌های انجام شده، تقوی برای هدایت صنعت ساری به این تیم بازگشت. 
تقوی پس از حضور مجدد در تیم صنعت ساری به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: احساس کردم که رفتنم در چنین شرایطی به نفع هواداران و فوتبال مرکز استان نباشد و حضورم در فوتبال صنعت ساری در شرایط کنونی نیاز و لازم باشد.
وی تصریح کرد: پس از اینکه در برابر ایرانجوان بوشهر شکست سختی را در ساری متقبل شدیم از سوی برخی تماشاگرنماها توهین و فحش شنیدم که منجر به استعفایم از این تیم شد.
سرمربی تیم صنعت ساری تصریح کرد: باور کنید نمی‌خواستم با توجه به مشکلات موجود به تیم صنعت به تیم بازگردم، ولی با تلاش پیشکسوتان و دوستداران فوتبال ساری برای کمک و بقا در لیگ برای خود لازم دیدم که برای نجات فوتبال ساری دوباره به تیم برگردم. 
 
* در برنامه زنده تلویزیون حقایق و مشکلات تیم را بازگو کردم
وی درباره حضور در برنامه زنده ورزشی در شبکه استانی طبرستان گفت: در این برنامه فقط مشکلات و حقایق فوتبال صنعت ساری را بازگو کردم تا مردم از مشکلات تیم باخبر باشند.
تقوی خاطرنشان کرد: مردم و دوستداران فوتبال در مرکز استان فکر می‌کنند که رضا تقوی پول می‌گیرد و مدیران باشگاه امکانات زیاد در اختیارم قرار دادند در صورتی که از این خبرها نبود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: تیم مشکلات زیاد مالی دارد و تاکنون بازیکنان و کادر فنی به جزء پاداش و مبلغی از قرارداد خود، پول دیگری را دریافت نکردند. 
 
* تیم مشکل فنی ندارد
تقوی در ادامه گفت: در 13 بازی که صنعت در برابر حریفان بازی کرد، به نظر بیشتر کارشناسان، بازیکنان صنعت ساری مشکل فنی نداشتند و فقط به خاطر اشتباه‌های فردی، نتیجه بازی را به حریفان واگذار کردیم.
وی ابراز داشت: تیم در نیم فصل بازی قابل قبولی را در برابر حریفان به نمایش گذاشت که بازیکنان فقط در زدن توپ‌های آخر تمرکز و دقت کافی نداشتند که همین مسئله موجب ناکامی تیم در لیگ بود. 
  
* با جذب بازیکنان جدید مشکل گلزنی برطرف می‌شود
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: هم‌اکنون در نیم فصل لیگ آزادگان حضور داریم و تیم در تعطیلات لیگ به سر می‌برد که این بازی‌ها دوباره از 22 دی از سر گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: برای کسب نتایج مطلوب و آبرومندانه در نیم فصل دوم، چند بازیکن تاثیرگذار و گلزن در تیم نیاز است که با حمایت مسئولان باشگاه با جذب این بازیکنان مشکل گلزنی تیم برطرف خواهد شد.
تقوی درباره حضور مجدد خود در تیم صنعت ساری اذعان داشت: در حال حاضر سرماخوردگی شدیدی دارم و دو روزی با اجازه مسئولان باشگاه در تمرینات صنعت حضور نمی‌یابم و دستیارانم در غیابم تیم را تمرین می‌دهند تا تیم با آمادگی خوب در نیم فصل دوم لیگ آزادگان حضور یابند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول