اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انتخاب سرمربی چالش جدید فوتبال صنعت ساری

خبرگزاری فارس: طرفداران و فوتبال دوستان صنعت ساری در کنار دیگر مشکلات پایه‌ای فوتبال مازندران به ویژه شهرستان ساری باید این روزها در انتظار انتخاب سرمربی جدید صنعت باشند و برای آن لحظه‌شماری کنند.

انتخاب سرمربی چالش جدید فوتبال صنعت ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طرفداران و فوتبال دوستان صنعت ساری در کنار دیگر مشکلات پایه‌ای فوتبال مازندران به ویژه شهرستان ساری باید این روزها در انتظار انتخاب سرمربی جدید صنعت بوده و برای آن لحظه‌شماری کنند.
پس از اینکه صنعت ساری در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته فوتبال کشور جام آزادگان برابر مهمان خود ایرانجوان بوشهر شکست سنگین سه بر یک را در حضور تماشاگران ورزشگاه شهدای ساری متحمل شد، رضا تقوی در پی توهین برخی هواداران به او، از سرمربیگری صنعت ساری کناره‌گیری کرد.
در پی این استعفا و کناره‌گیری برخی کارشناسان فوتبال استان و شهرستان معتقدند که بهترین گزینه سرمربیگری صنعت ساری شبیر لطفی از مربیان نام‌آشنای فوتبال ساری است.
شبیر لطفی که خود سابقه بازی در تیم‌های استقلال ساری و نساجی قائمشهر را دارد پس از اینکه دوران بازیگری به اتمام رسید به خانواده مربیان پیوست.
وی سابقه سرمربیگری در تیم‌های مقاومت مازندران، استقلال ساری و همچنین به عنوان مربی فصل گذشته در تیم صنعت ساری بوده است. 
 
*اگر پیشنهاد شود می‌پذیرم
شبیر لطفی که در رده‌های مختلف، تیم مقاومت مازندران را شش دوره قهرمان لیگ کشور کرد و همچنین با این تیم به مقام قهرمانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور رسید به عنوان نماینده مازندران به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد و به خاطر مشکلات مالی باشگاه مسئولان مقاومت مازندران، امتیاز این تیم را به یکی از استان‌های جنوبی واگذار کردند.
این مربی موفق در حال حاضر به عنوان سرمربی در تیم استقلال ساری به عنوان یکی از نماینده‌های مازندران در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد که هم‌اکنون از 13 بازی گذشته خود با 32 امتیاز با 10 پیروزی، دو تساوی و تنها با یک باخت با اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم دوم یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
شبیر لطفی درباره حضور خود در تیم صنعت ساری به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این تیم از باشگاه‌های خوب لیگ کشور است که برای نجات تیم هر کمکی از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.
وی تصریح کرد: سال گذشته به عنوان مربی در تیم صنعت ساری فعالیت داشتم و به خوبی با جو و وضعیت باشگاه و همچنین با بازیکنان آشنایی کامل دارم زیرا بیشتر بازیکنان در تیم صنعت ساری از شاگردان من در تیم مقاومت مازندران بودند.
لطفی در ادامه تصریح کرد: اگر پیشنهاد مربیگری را مسئولان باشگاه صنعت ساری بدهند هرگز نخواهم گذاشت که تیم به رده پایین‌تر سقوط کند و سهمیه ساری در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ می‌شود.
وی اظهار داشت: تمام تجربیات مربیگری خودم را برای بقا در تیم صنعت ساری خواهم گذاشت و با حمایت مسئولان باشگاه، هواداران، مسئولان استان و شهرستان می‌توان به بقای تیم صنعت ساری در لیگ امیدوار بود.
 
*به دنبال کسی که استعفا دادم نمی‌روم
در پی کناره‌گیری رضا تقوی سرمربی صنعت ساری گفت‌وگویی با سید محمد تقی علوی مدیرعامل این تیم انجام دادیم که وی در این مورد گفت: چند روزی را به رضا تقوی فرصت می‌دهیم تا به تمرینات تیم برگردد، اگر به تیم برگشت نکرد یک مربی باتجربه را جایگزین او می‌کنیم تا در نیم فصل دوم در کنار تیم صنعت ساری باشد.
علوی تصریح کرد: در دوران مدیریت ورزشی خود به هیچ عنوان مربی و یا مدیری که از سمتش استعفا دهد به دنبالش نرفتم و در آینده هم نمی‌روم.
وی گفت: رضا تقوی هم از مربیان باتجربه فوتبال استان محسوب می‌شود که خدمات زیادی به فوتبال استان و شهرستان ساری داشته است که امسال با توجه به مشکلات بوجود آمده در باشگاه نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.
علوی تصریح کرد: صنعت ساری از تیم‌های جوان و بومی لیگ کشور است که از همان ابتدای فصل بر سر مدیریت باشگاه، اختلاف‌هایی وجود داشت و از همان بازی اول تاکنون حاشیه در کنار تیم بوده و این حاشیه‌ها نگذاشته که تیم نتیجه لازم را کسب کند.
مدیرعامل صنعت ساری در ادامه گفت: در حال حاضر در نیم فصل لیگ قرار داریم، چند روز به رضا تقوی فرصت می‌دهیم اگر به تمرینات تیم برگشت نکرد مجبوریم که یک مربی باسابقه برای حفظ تیم در لیگ آزادگان جایگزین وی کنیم.
 
* سهمیه نماینده ساری در لیگ دسته یک فوتبال کشور حفظ می‌شود  
وی اظهار داشت: به هواداران و تماشاگران صنعت ساری قول می‌دهم که مطمئنا سهمیه نماینده ساری در لیگ دسته یک فوتبال کشور حفظ می‌شود و این تیم در نیم فصل دوم ناکامی‌ها و نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران می‌کند.
علوی از تلاش برای جذب اسپانسر در تیم صنعت ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنان در پی جذب سرمایه‌گذار و حامی مالی قوی در این تیم هستیم تا از مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی با جذب اسپانسر تا حدودی برطرف شود.
مدیرعامل صنعت ساری گفت: تاکنون 10 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد تا هفته‌های آینده چند درصد از این قرارداد نیز پرداخت شود.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری هم اکنون با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان جای دارد.
===============
گزارش از مهدی کهن‌روز
==============
انتهای پیام/م10/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول