اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

استکبار جهانی با تابلوی پژاک هم موفق به شکست ایران نشد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: استکبار جهانی که این بار در مرزهای ایران قصد نفوذ به کشور را با تابلوی گروهک پژاک داشت این بار نیز با خفت از منطقه خارج شد.

استکبار جهانی با تابلوی پژاک هم موفق به شکست ایران نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری در جلسه شورای اداری استان اردبیل که پیش از ظهر امروز در محل تیپ 37 پیاده حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: خیانت شوم استکبار جهانی در همه جا رخ می‌نماید و این بار نیز که می‌خواست با عمل کردن پژاک و پ.ک.ک در مرزهای ما تشنج ایجاد کند موفقیتی عایدش نشد و با خفت از منطقه خارج شد.
وی حضور مشتاقانه رزمندگان چه در دوران دفاع مقدس و چه در این دوران را سرشار از روح الهی و کابوسی بزرگ برای استکبار و ایادی آنان اعلام کرد و گفت: دفاع از اسلام و شرف ایران زمان و مکان نمی‌شناسد و این نوعی احساس تکلیف حماسی در مقابل اصل ولایت فقیه است.
صابری ادامه داد: آنچه که امروز در اختیار ما قرار گرفته در سایه احکام نورانی اسلام، رزم رزمندگان، خون شهدا و مقاومت و ایستادگی خانواده‌های آنان است و از این پس پاسداشت این ارزش‌ها برای ما نوعی تکلیف محسوب می‌شود.
استاندار اردبیل به وضعیت ایران در سال‌های آغازین دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بمباران‌های ناجوانمردانه عراق علیه ایران تازه انقلاب کرده تنهای مظلوم اما به یاد خدا هیچ کدام نتوانست مرزهای عقیدتی ما را نشانه گیرد و همه در سایه هدایت‌های پیامبر‌ گونه امام راحل و مجاهدت رزمندگان اسلام به موفقیت تبدیل شد.
این مسئول بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس نه تنها با عراق بلکه با تمام کشورهای جهان رو در رو ایستاده بودیم اما آنچه که سبب شد تا ایران به یک الگوی اسلامی در منطقه تبدیل شود جنگ توام با بصیرت بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری شهدا را سرمشق و الگوی تمام ملت‌های جهان اعلام کرد و افزود: پاسداری از کیان اسلام تنها به زبان و گفتار نمی‌شود بلکه این را باید در عمل نیز به اثبات برسانیم همچنان که شهدایی همچون شهید حسین آخربین مدرس مکتب الهی و ولایی ما شدند.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول