اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

استکبار از اعمال فشار بر ایران عاجز مانده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امروز استکبار در فشار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت بصیرت و خون شهدا عاجز مانده است.

استکبار از اعمال فشار بر ایران عاجز مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از شهدای تیپ 37 حضرت عباس (ع) و شورای اداری استان در قرارگاه تیپ 37 حضرت عباس (ع)  اظهار داشت: توطئه‌ها و فتنه‌هایی که در 33 سال گذشته از جانب استکبار به طور مداوم تدارک دیده و تکرار شده است همه آنها با بصیرت مردم ولایی ما خنثی شده و دشمن را به عجز انداخته است که با احصای این توطئه‌ها معلوم می‌شود که دشمن از ظرفیت‌های دینی ما غافل بوده و خود اذعان می‌کند که دینداری در ایران عامل دفاعی مهمی در برابر توطئه‌هاست.
وی به برخی تحرکات دشمن در مرزهای کشورمان و به ویژه غرب کشور اشاره کرد و گفت: برنامه‌های این چنینی که در سایر نظام‌های دنیا از طریق نظام فرعونی استکبار اعمال شده جواب گرفتند اما فشار علیه نظام ما همواره با شکست مواجه شده و جامعه جهانی از باج‌گیری از ایران در تحمیل عقاید و افکار خود به ایران به عجز و لابه افتاده است.
این مسئول بیان داشت: دنیا و جامعه جهانی امروز با پدیده جهانی به نام ایران مواجه است که هیچ یک از این اراده‌های شوم استکبار و منافقین نخواهد توانست ذره‌ای در راه مستقیم و ولایی ایران در رسیدن به اهداف الهی خللی ایجاد کند.
عاملی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ما با توطئه‌های مختلفی مواجه بودیم به طوری که هر یک از این توطئه‌ها کافی بود تا در مقابل این نظام‌های استکباری در سایر کشورها شکستی بزرگ روی دهد اما با رهبری مقام معظم رهبری و خون شهدا سرافرازانه از این مهلکه‌ها بیرون آمدیم.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: این فتنه‌ها هیچ گاه ما را رها نخواهد کرد اما در این میان آنچه که مهم به نظر می‌رسد این است که ما نیازمند بصیرت کامل و ریشه‌ای هستیم تا واهمه‌ای عظیم را در استکبار جهانی ایجاد کرده و این انقلاب بتواند به عنوان الگوی مقاومت،استقلال خود را حفظ کرده و مدل موفق خود را به جهان صادر کند.
عاملی اظهار داشت: استکبار جهانی در دنیا یک برده‌داری مدرن را پایه‌ریزی کرده و ما در صدد به زیر کشیدن این اندیشه شوم آنان هستیم.
وی گفت: 33 سال است استکبار در صدد به وجود آوردن نزاع و درگیری‌هایی در داخل ایران بود اما ما توانستیم با بصیرت خود این نزاع‌ها و درگیری‌ها را خنثی کنیم و در مقابل بی‌تدبیری همین کشورها سبب شده تا این نزاع‌ها و درگیری‌ها در خیابان‌های اروپا و عمق دیار کفر ایجاد شده و خودشان گرفتار مشکلات داخلی خود گردند.
عاملی حماسه بزرگ سرداران و قهرمانان غیور کشور را در مرزهای کشور یادآور شد و افزود: این رزمندگان غیرت را از کربلا به ارث بردند و توانستند در حرکت‌های خود مشکلاتی را که گروهی به نام پژاک در غرب کشور به وجود آورده بود چنان سرکوب کنند که منجر به انقراض این گروه شود به طوری که انگار از ابتدای تاریخ پژاکی وجود نداشته است.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به سر تسلیم فرود آوردن کشور ترکیه در مقابل برخی کشورهای مستکبر اشاره کرد و ابراز داشت: هفته گذشته دولت ترکیه در برابر افراد پ.ک.ک به چنان ذلتی رسید که امروز مردم این کشور را بمباران می‌کنند و ارتش ترکیه قدرت آن را ندارد که از دستگاه‌های نظامی خود پیاده شده و وارد دفاع و درگیری شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در مقابل، فرهنگ عاشورا، شهادت، ولایت و امامت ما در ایران سبب شد تا رزمندگان ما تا پای جان در مقابل این گروه خناس ایستادگی کنند و پژاک را به طور یکپارچه از مرزهای کشورمان عقب‌ نشانند.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول