اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 اردبیل:

استکبار در تحریک گروه‌های ضد انقلاب به بن‌بست رسیده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در تحریک گروه‌های منافق و ضد انقلاب به بن‌بست کامل رسیده است.

استکبار در تحریک گروه‌های ضد انقلاب به بن‌بست رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه تیپ حضرت عباس (ع) در اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران نهادی است که شاکله و وجود آن با ولایت و معنویت عجین شده و هر جا که نام سپاه است قداست و اخلاص عمل در آن موج می‌زند.
وی از این نیروی ارزشی به عنوان نگهدارنده حرکت‌ها و ارزش‌های الهی و انسانی در تمام عرصه‌ها یاد کرد و افزود: پاسداران ما در لباس دفاع از اسلام و کیان انقلاب همیشه صبغه الهی به خود گرفته و با ایمان و اعتقاد و باورهای دینی توانسته‌اند در تمام مراحل سربلند از صحنه بیرون آیند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه خط مقدم تمام جبهه‌ها آکنده از عطر بسیج و سپاه است، تصریح کرد: این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان و چند گام جلوتر از آنها در صحنه عمل مدافع اسلام بوده و تنها در این راه با خدا معامله کرده است.
فیاضی علت اصلی توفیقات ایام حاضر را توسط دلیر مردان تیپ حضرت عباس (ع) تقویت و بروز همین شاخصه اعلام کرد.
وی ادامه داد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را نگاه کنیم مملو از فداکاری و مجاهدت نیروهای زبده و مخلص سپاهی و بسیجی است که نمونه‌های آن را در لشکر 31 عاشورا به فرماندهی شهید باکری در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که این شهید والامقام با اخلاص کامل و دارا بودن شاخصه اعتقاد و باورهای دینی توانست بر دشمن زبون غالب شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل تداوم‌دهندگان این مسیر الهی و نورانی را نیروهای جان بر کف تیپ 37 حضرت عباس (ع) اعلام کرد و گفت: نیروهای این تیپ در مقابله با گروهک ضد انقلاب پژاک که دست‌آموز رژیم صهیونیستی و آمریکا است بسیار عالی عمل کرده و توانسته است تعهد، اخلاص و مجاهدت خود را نشان دهد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: عده‌ای از معاندان نظام در مرزهای شمال غرب کشور در کمین نشسته‌اند تا بتوانند هزاران انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده و به زعم خود کردستان واحد درست کنند اما حضور نیروهای جان بر کف بسیجی و سپاهی چنان هول و وحشتی به دل آنها انداخت که در کمتر از چهار ماه مقاومت را از دست داده و از مرزهای کشورمان پا به فرار گذاشتند.
فیاضی تصریح کرد: نیروهای این یگان الهی نیز در مدت سه ماه حضور و مقابله با پژاک نقطه اوج شرف و عزت ملت ایران را نشان دادند و از مرزهای پاک کشورمان رد پای ناپاک آنان را محو و نابود کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان ابراز داشت: این هجمه و یورش به حدی سخت و سنگین بوده است که آنها بعد از تسلیم شدن در برابر اراده ملت ایران باب مذاکره را باز کردند تا بتوانند راه بقایی برای خود پیدا کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول