اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه سالروز عملیات محمد رسول‌الله

عملیات محمد رسول‌الله درس عبرتی برای دشمنان بود

خبرگزاری فارس: رزمندگان اسلام در عملیات محمد رسول‌الله (ص) ضربات سخت و مهلکی به پایگاه‌های دشمن وارد کردند و با کشته و زخمی کردن 2هزار و 500 نفر از دشمنان درس خوبی به آن‌ها دادند.

عملیات محمد رسول‌الله درس عبرتی برای دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عملیات محمد رسول‌الله (ص) در تاریخ 12 دی‌ماه سال 60 در منطقه غرب نوسود از توابع استان کرمانشاه با رمز مقدس «لا اله الا الله، محمد رسول الله (ص)» با هدف انهدام نیروهای دشمن و نشان دادن قدرت نفوذی و تهاجمی ایران اجرا شد.
براساس این گزارش، در این عملیات نیروهای سپاه با عبور از مناطق کوهستانی و تله‌انفجاری در حالی که نیروهای ضد انقلاب در نزدیک آنان قرار داشتند، به مصاف دشمن بعثی رفته و ضربات مهلکی به این نیرو وارد می‌کنند.
این گزارش ادامه می‌دهد، در این عملیات با عبور شجاعانه رزمندگان اسلام از مرزهای بین‌المللی، پایگاه‌های بعثیان و ضد انقلاب در این منطقه درهم کوبیده شده و مقر فرماندهی تیپ 116 عراق که مسئولیت منطقه را بر عهده داشت، منهدم می‌شود.
با فرار بعثیان، پیشروی ادامه پیدا می‌کند که به دنبال آن شهرهای بیاره و طویله عراق در خطر سقوط قرار می‌گیرد.
این گزارش می‌افزاید: رزمندگان اسلام در عملیات محمد رسول‌الله (ص) دامنه عملیات را گسترش داده و حتی موفق به نفوذ به این دو شهر عراق می‌شوند و ضربات سخت و مهلکی به پایگاه‌های دشمن وارد می‌سازند.
در این حمله، 2500 نفر از نیروهای دشمن بعثی کشته و زخمی شده و تعدای نیز به اسارت سپاه اسلام در می‌آیند.
رزمندگان پس از پایان ماموریت، پیروزمندانه به پایگاه‌های خود در داخل خاک وطن باز می‌گردند.
این عملیات آرامش دشمن در غرب کشور را بر هم زده و به همه نشان‌ داد که از این پس نیروهای متجاوز عراق در هیچ نقطه از خاک ایران مصون نیستند.
در این عملیات، مقر فرماندهی تیپ 116 عراق و پایگاه‌های دشمن در اطراف شهرهای طویله و بیاره عراق منهدم شده و مقادیری سلاح سبک و تجهیزات انفرادی غنیمت گرفته شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول