اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

تمدید مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی امام حسن

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع) تا 20 دی‌ماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال مقالات به کنگره ملی امام حسن
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌‏‏الاسلام  محمدطاهر گرایلی صبح امروز در جمع متولیان برگزاری این کنگره اظهار داشت: این کنگره با هدف آشنایی مردم با سیره عملی، سیمای اخلاقی و تربیتی امام حسن (ع) برگزار می‏‌شود.
وی محورهای ارائه مقاله کنگره را ترویج فرهنگ وقف از دیدگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد و افزود: ولایت‏‌پذیری از منظر امام حسن مجتبی (ع)، برخورد ایشان با سلاطین اموی، جریان‏‌شناسی نظامی و اجتماعی عصر امام حسن مجتبی (ع) و نقش آن حضرت در گسترش اسلام و تشیع از دیگر محورهای ارائه مقاله در این کنگره است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: تبیین وجوه مشترک جریان‎‏های ضد ولایت از زمان امام حسن (ع)‌‌، بررسی اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عهد امام حسن (ع) و جریان‏‌شناسی و برخورد با فتنه‌جویان از محورهای ارائه مقاله در این کنگره است.
گرایلی گفت: علاقه‌مندان به ویژه نخبگان، اساتید حوزه، طلاب و چهره‏‏‌های علمی پژوهشی می‏‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره به نشانی خراسان جنوبی، بیرجند، تقاطع خیابان معلم و خیام، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی و یا به نشانی الکترونیکی awqaf_kj@yahoo.com ارسال کنند.
وی زمان برگزاری کنگره را 28 دی‌ماه 90 در آستانه مبارکه شهدای دره‌شیخان بیرجند عنوان کرد و یادآور شد: در پایان این کنگره به نفرات برتر لوح تقدیر، تندیس همایش و سه کمک هزینه سفر حج، عتبات عالیات و سوریه اعطا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری کنگره می‏‌توانند با شماره تلفن 9- 05614421077 تماس بگیرند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول