اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان خبر داد

برگزاری دومین کنگره شعر خلیج‎فارس در هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری دومین کنگره شعر خلیج‎فارس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دومین کنگره شعر خلیج‎فارس در هندیجان
سیدعارف مهدی‎نیا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: دومین کنگره شعر خلیج‎فارس در فروردین ماه سال آینده در شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این کنگره گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به منظور اخذ مجوز اداره کل استان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری دومین کنگره شعر خلیج‎فارس، نسبت به برگزاری این کنگره در فروردین ماه سال آینده در هندیجان اقدام خواهیم کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان در خصوص هدف برگزاری این کنگره شعر تصریح کرد: به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و نو در زمینه ملی و همچنین برای پاسداری و گرامیداشت خون شهدا، دومین کنگره شعر به مانند کنگره اول در دو بخش خلیج فارس و آزاد و هر بخش شامل دو بخش جداگانه شعر سپید و شعر کلاسیک برگزار خواهد شد.
مهدی‎نیا با اشاره به اینکه پذیرش آثار شاعران به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت، افزود: برای نخستین‌بار در استان خوزستان دبیرخانه کنگره اقدام به پذیرش آثار فاخر شاعران ملی به صورت اینترنتی می‎کند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شرایط جوی مساعد باشد، این کنگره شعر را بر روی اسکله بحرکان و در آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار خواهیم کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان در خصوص نحوه و زمان ارسال آثار به دبیرخانه اظهار داشت: علاقه‎مندان به شرکت در دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس می‎توانند آثار خود را به صورت تایپ شده در قالب فایل word و یا pdf تا تاریخ بیستم اسفندماه سال جاری به دبیرخانه اینترنتی کنگره به آدرس www.khalij-fars2.ir  ارسال کنند.
مهدی‎نیا در پایان با ابراز امیدواری از استقبال هنرمندان هندیجان از این کنگره گفت: در دوره گذشته تعداد زیادی از شاعران با آثار ارزشمند خود در این کنگره شرکت کردند و امیدواریم که در دوره دوم آن نیز شاهد استقبال خوبی باشیم.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول